جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۷

آخرین خبر از کاندیداتوری آیت الله رئیسی

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 761635
سخنگوی قوه قضائیه درباره حضور رئیسی در انتخابات گفت: فعلا در خصوص حضور آقای رئیسی در انتخابات اتفاق جدیدی رخ نداده است.
آخرین خبر از کاندیداتوری آیت الله رئیسی
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، چهل و دومین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه با اصحاب رسانه امروز (سه‌شنبه ۷ اردیبهشت‌ماه) به صورت آنلاین برگزار شد و در این نشست اسماعیلی درباره گمانه زنی‌ها درباره حضور رئیس قوه قضائیه در انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی داد.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نظر  حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضاییه برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری تغییر یافته است یا خبر اظهار کرد:  در نشست خبری قبلی خود در این باره توضیح داده ام و فعلا در خصوص حضور آقای رئیسی در انتخابات  اتفاق جدیدی رخ نداده است.

گفتنی است سخنگوی قوه قضاییه در  سی و نهمین نشست خبری خود درباره موضع  رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ارائه خدمات موفقیت آمیز در قوه قضاییه و تحول دستگاه قضا از اولین روز‌های ریاست آقای رئیسی انجام شده است و ارتباطی به سفر‌های وی ندارد و وی با برنامه‌های تحول آفرین و جامع مسئولیت قوه قضاییه را انتخاب کرده است و روند کارشان کاملا مشخص، منطقی و به دور از فعالیت تبلیغاتی است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در ارتباط با انتخابات آنچه من می‌دانم این است که وی در دیدار با دانشجویان گفته، جز قوه قضاییه به مسأله و موضوع دیگری فکر نمی‌کند و ما هم شاهد این هستیم که او تمام وقت و توان خود را صرف قوه قضاییه می‌کند و تا به امروز نه او و نه ما رویکرد دیگری از او ندیده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من با اطمینان خاطر به آقای رئیسی رای میدهم و از کاندیداهای بالقوه ایشان را بهترین می دانم با فاصله بسیار زیاد
منطقی
Iran, Islamic Republic of
درود بر آیت الله رئیسی و امیدوارم در دام جناح خاصی که اصرار بر حضور وی در کارزار انتخاباتی دارد، نیوفتند و بر فعالیت های منطقی و اساسی شان در قوه قضائیه پرقدرت ادامه دهند.
Iran, Islamic Republic of
ظریف رقیب قدرتمندی است!!! مخصوصا بعد از فایل صوتی!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
داداش خوابیااااا
ظریف خودش اعلام کرده من کاندید نمیشم
....
Iran, Islamic Republic of
اقای ریسی تو قوه قضایه نتایج طلایی گرفته . ای کاش زحماتش با رفتنش هدر نره . ای کاش همون قوه قضاییه می موندند
Iran, Islamic Republic of
به زودی اتفاق جدید رخ خواهد داد.سلام علی ابراهیم رئیسی
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
آيت الله رئيسي بايد در قوه قضائيه بماند و پوست مديران خائن را بكند نگذارد قسر در بروند جايگاه رياست قوه قضائيه جايگاه مهمي است و بايد در دستان توانمند آيت الله رئيسي بماند .