جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

از کجا تور کیش بگیریم

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 761594
جزیره کیش به‌دلیل آب‌وهوای گرم و مرطوب خود در فصل‌های سرد بیشترین مسافر را جذب می‌کند. بهترین زمان از نظر آب‌وهوایی برای سفر به کیش اواسط پاییز تا اواخر زمستان است.
از کجا تور کیش بگیریم
از کجا تور کیش بگیریم
کیش یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر در ایام تعطیلات و روزهای سال است. این جزیره به دلیل این که منطقه آزاد تجاری بوده، قیمت‌های پوشاک، لوازم خانگی و... در آن ارزان است. بسیاری از مردم به همین خاطر سالیانه چندین بار به جزیره کیش سفر می‌کنند و برای فروش عمده یا مصرف خود خریدهای زیادی انجام می‌دهند. البته اگر برای خرید می‌روید، بهتر است این را بدانید که مراکز خرید و پاساژها در فصل تابستان به‌دلیل کمبود مسافر جشنواره و تخفیفات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند تا نقش مهمی در جذب توریست داشته باشند.

سفری بی‌نظیر با تور کیش
برای داشتنی سفری بی‌نقص و بی‌نظیر هر کسی تعریفی متفاوت و خاصی دارد. عواملی نظیر کیفیت پرواز، محل اقامت و فصل مناسب تقریبا برای همه در اولیت‌های سفر است؛ ولی نسبت به هر شخص به الویت‌ها متغیر می‌شود. به‌طورمثال برای کسی که برای خرید و تفریح به کیش سفرکرده، محل اقامت از اهمیت کم‌تری برخوردار است. در طرف مقابل کسی که برای تفریح و خوش‌گذرانی به جزیره کیش می‌رود، دوست دارد در هتل لوکس ومجلل اقامت داشته باشد. نکاتی وجود دارد که می‌تواند سفر شما را در تور ارزان کیش از هر نظر کامل‌تر کند. همراه داشتن لباس‌های نخی و روشن و کرم ضد آفتاب می‌تواند شما را از گرمای جزیره نجات دهد. برای رفتن به تفریحات آبی مختلف پیشنهاد ما به شما شاتل، اسکوتر زیردریایی، غواصی در دریا و پاراسل است. خوردن غذا‌هایی مثل سمک مشوی، مضروبه، مرگوگ یا مرقوق و انواع ماهی تازه را حتما امتحان کنید. برای تجربه‌ سفری به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز بهتر است عجله کنید!
 

قیمت تورهای کیش
مهم‌ترین فاکتور خرید یک تور مناسب قیمت آن است؛ با شرایط کنونی کشور و پایین و بالا شدن قیمت دلار قیمت دقیقی نمی‌توان قیمت دقیقی برای تور کیش از اصفهان تعریف کرد. البته درست است نمی‌توان قیمت دقیقی را مشخص کرد؛ ولی امکانات سفر مانند کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل، فصل‌های مناسب کیش، زمان سفر از نظر روزهای هفته، رفتن به مکان‌های دیدنی مثل جنگل‌های دریایی حرا، دره ستارگان و ...، بلیط رفت یا رفت و برگشت، ترانسفر و وعده‌های غذایی با هتل و در قیمت پایانی این تور تاثیر زیادی دارد. پرواز کیش از اصفهان همه روزهای هفته حرکت می‌کند. به‌دلیل شلوغی این خط هوایی پروازهای چارتری زیادی انجام می‌شود که قیمت بسیار مناسبی نسبت به پروازهای سیستمی دارد. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت تور کیش از اصفهان به صفحه تور کیش علی بابا مراجعه کنید و با وارد کردن تاریخ سفر از آخرین قیمت تورها براساس هتل و امکانات دیگر مطلع شوید.


آب و هوای کیش

زمستان
جزیره کیش به‌دلیل آب‌وهوای گرم و مرطوب خود در فصل‌های سرد بیشترین مسافر را جذب می‌کند. بهترین زمان از نظر آب‌وهوایی برای سفر به کیش اواسط پاییز تا اواخر زمستان است. جالب است بدانید که این جزیره نسبت به منطقه گرمسیری خود بارش باران قابل توجهی دارد. همچنین اگر در زمستان قصد خرید تور کیش علی بابا را دارید، به این نکته توجه داشته باشید که بارش‌ها در این فصل رگباری و سیلابی است؛ بنابراین با خود لباس مناسب و تجهیزات لازم همراه داشته باشید. در فصل زمستان دمای هوا بین 19 تا 22 درجه سانتی‌گراد است؛ به همین دلیل یکی از بهترین فواصل سفر به این جزیره محسوب می‌شود.
 

تابستان
اگر بخواهید از جشنواره‌ها و تخفیف‌های ویژه این جزیره بهرمند شوید، اوایل بهار در ماه فروردین این مکان برای مسافرت بسیار عالی است. جالب است بدانید که ماه فروردین یکی از توریستی‌ترین زمان‌های کشور محسوب می‌شود و آب‌وهوا در این ماه معتدل است. این فصل نیز یکی از بهترین فصل‌ها برای مسافرت به جزیره کیش به‌شمار می‌رود.

در فصل تابستان یکی از گرم‌ترین و شرجی‌ترین نقاط کشور، جزیره کیش است. در فصل تابستان دمای هوا به اوج خود می‌رسد و تا 34 درجه سانتی گراد تغییر می‌کند. همچنین رطوبت هوا به بالاترین سطح ممکن (70 درصد) می‌رسد؛ در این فصل بارش باران در کم‌ترین حد خود قرار می‌گیرد.

پاییز
روزهای پاییز یکی از بهترین فصل‌های مسافرت به این جزیره جذاب است. در این فصل دمای هوا به‌صورت میانگین تا 20 درجه نیز کاهش پیدا می‌کند. به‌طور میانگین بارندگی در ماه آبان به 8.1 میلی متر و در ماه آذر به 35 میلی متر می‌رسد. با سرد شدن هوا رطوبت در این جزیره کم شده و هوا برای گشت‌های شبانه و پیاده‌روی بسیار مناسب می‌شود. برای سفر به کیش به محل اقامت خود دقت کنید تا بتوانید در کم‌ترین زمان به مکان‌های مهم شهر دسترسی داشته باشید. در پاییز به‌ندرت می‌توانید تور لحظه آخری کیش را پیدا کنید.

بهار
یکی از بهترین فصل‌های مسافرت به کیش فصل بهار  وتعطیلات نوروز است. دمای هوا در این فصل بین 16 تا 22 درجه سانتی‌گراد متغیر می‌شود. این فصل را می‌توان شلوغ‌ترین فصل برای مسافرت دانست. اگر ازدحام جمعیت شما را اذیت می‌کند، می‌توانید در فصل زمستان به این جزیره بروید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *