کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امکان خرید ووچر پرفکت مانی معتبر فراهم شد!

7 ارديبهشت 1400 ساعت 10:33


خرید اینترنتی از سایت های خارجی و انتقال ارز و پول برای افراد و یا فرزندان در خارج کشور، برای بسیاری امروزه ممکن شده است و این کار را صاحبان کسب و کار که با کشور های خارجی در ارتباط هستند و هم عموم مردم به راحتی با استفاده از سیستم های نوین مالی مانند خرید ووچر پرفکت مانی یا ارزهای دیجیتال انجام می دهند. عده ای از این افراد ترجیح می دهند که یک کیف پول دیجیتال برای خود تهیه کننده واز آن برای تراکنش مالی خود استفاده کنند.

اما بسیاری دیگر علاقه ای به کیف پول دیجیتال و دردسر های فعال سازی و استفاده از آن ندارند، یا تنها برای یک بار نیازمند انجام تراکنش مالی با خارج از کشور هستند. برای این نوع از افراد استفاده از ووچر و به خصوص خرید ووچر پرفکت مانی بهترین راه حل است.

ووچر پرفکت مانی چیست
بنابر اعلام سایت ارزی پی: پس از سالها امکان خرید ووچر پرفکت مانی معتبر بالاخره فراهم شده است و می توان با سامانه آنلاین خدمات ارزی و مالی سایت ارزی پی https://arzipay.com اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی و استفاده از آن در جهت اهداف مالی یا شارژ حساب پرفکت مانی خود کنید.
شاید برای شما سوال باشد که ووچر چیست ،با خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی در هر مقدار و اعتباری که به آن نیاز هست می توان برای کسی در خارج از کشور پول ارسال کرد یا خرید های اینترنتی خارجی خود را به آسانی انجام داد.

ووچر پرفکت مانی در واقع یک سیستم مالی بین المللی است که با استفاده از آن می توان تراکنش های مالی داشت. استفاده از این سرویس در واقع مانند شارژ کردن یک سیمکارت گوشی است که شارژش تمام شده است و میتوانید آن را با خرید یک کد شارژ جدید مجددا استفاده کرد. ووچر پرفکت مانی در واقع ارسال یک حواله برای شخصی است که با خرید کد ووچر و استفاده از آن به صورت یکبار مصرف انجام می شود. با ووچر پرفکت مانی می توان تراکنش های مالی را با سریعترین روش، با کمترین هزینه و کارمزد انجام داد.

ووچر چیست؟ خرید ووچر بدون ثبت نام و احراز هویت
خرید ووچر پرفکت مانی مانند خرید یک کارت مجازی هدیه می باشد که بر روی آن یک شماره 10 رقمی و یک شماره 16 رقمی وجود دارد و بازهم همانند کارت های هدیه نیز یک تاریخ دارد و مقدار اعتبار کارت نیز روی آن ثبت شده.

سامانه ارزی پی با فراهم کرده امکان خرید ووچر پرفکت مانی و همچنین ساخت اکانت ووچر پرفکت مانی می تواند برای بازرگانان و تجار ایرانی که نیازمند انتقال های مالی خود بدون محدودیت ها و با سرعت و امنیتی بالا هستند سرویس و خدمت مالی کمک کننده بزرگی باشد. برای خرید ووچر بدون ثبت نام و خرید ووچر بدون احراز هویت میتوان با کارشناسان سایت ارزی پی تماس برقرار کرد و از آنها در این زمینه اطلاع کسب کرد.

دارندگان حساب های Perfect Money همچنین می توانند یک نوع از ووچر ها را خریداری کنند که بصورت خودکار شارژ می شوند که به آن ووچر پرفکت مانی با شارژ خودکار می گویند. این نوع از ووچر ها را می توان به گونه ای ثبت نام کرد که به صورت خودکار در بازه های زمانی خاصی که مشخص می شود شارژ شوند و با آن بتوان تراکنش مالی انجام داد.

گفتنی است که امروزه دیگر با افزایش تنوع در سیستم های پرداختی در جهان و همچنین امکان خرید ووچر، انتقال پول به یک کشور دیگر کار دشواری نیست و به راحتی با خرید یک کارت اعتباری مجازی ووچر پرفکت مانی میتوان تراکنش مالی خود را با بالاتری سرعت و امنیت انجام داد.

اهمیت خرید ووچر پرفکت مانی برای کسب و کارها
در حال حاضر موضوعی که دیگر در مراودات مالی و تراکنش های مالی اهمیت دارد این است که اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و در کشورهای دیگری تراکنش های مالی دارید بتوانید بهترین روش تراکنش مالی را انتخاب کنید.

بنابراین با این اوصاف بسیار مهم است که شما سرویسی را انتخاب کنید که پرداخت آنلاین و برخط را برای مشتریان خود ساده تر کرده باشد، یکی از بهترین و معتبرترین سامانه های آنلاین تراکنش های مالی ارزی پی می باشد که در زمینه خدمات انتقال ارزی بسیار فعال است و با کارمزد بسیار پایین و سرعت بسیار بالایی تراکنش های مالی را ثبت و انجام می دهد.

 ووچر در واقع یک سیستم پرداخت بین المللی است که به صورت یک تراکنش مالی انجام می شود. برای درک شما کمی ساده تر آن را توضیح می دهم. تصور کنید برای شارژ کردن یک سیم کارت اعتباری دو راه دارید؛ راه اول اینکه یک حساب جداگانه برای آن باز کنید و هر بار سیم کار خود را از طریق این حساب پرداخت کنید یا اینکه هر بار شارژ پولی سیم کارت شما تمام شد، یک شارژ برای آن بخرید و کد یک بار مصرف شارژ را استفاده کرده و سیم کارت خود را شارژ کنید.

یکی دیگر از ویژگی های دیگری که  ثبت نام ووچر پرفکت مانی دارد، امکان تهیه چندین ووچر پرفکت مانی و شارژ کردن حساب پرفکت مانی با آنهاست. نقطه برتری که خرید ووچر پرفکت مانی نسبت به سایر سامانه های سنتی دارد زمان بسیار کم آن برای فعال سازی و نقد کردن آن است که ویژگی بسیار مهمی برای یک تراکنش مالی محسوب می شود. با خرید ووچر پرفکت مانی ارزی پی به راحتی می توان حساب پرفکت مانی خود را شارژ و از آن برای خرید ها و یا تراکنش های مالی استفاده کرد.


کد مطلب: 761587

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/761587/امکان-خرید-ووچر-پرفکت-مانی-معتبر-فراهم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com