پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اولین باخت پرسپولیس در آسیا رقم خورد

دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب: 761526
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده امارات شکست خورد.
اولین باخت پرسپولیس در آسیا رقم خورد
به گزارش جهان نيوز، تیم های الوحده و پرسپولیس از ساعت 19 امروز در هفته پنجم رقابت‌های فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا و از گروه پنجم این مسابقات در ورزشگاه فاتوردا هند به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با برتری یک بر صفر شاگردان هنک تن کاته به پایان رسید.

پرسپولیس با این شکست اولین باخت خود در گروه پنج این رقابت ها را متحمل شد اما با 12 امتیاز صدرنشین باقی ماند.

الوحده هم 10 امتیازی شده و رتبه دوم جدول را برای خود حفظ کرد. 

داور: ایلگیز تانتاشف(ازبکستان)
کمک‌ها: آندری ساپنکو و تیمور گاینولین(هر دو از ازبکستان)

کارت زرد: فارس جمعه، عبدالله الکربی، منصور الحربی، عبدالله حمد و محمد الشمسی از الوحده /مهدی ترابی و وحید امیری از پرسپولیس
کارت قرمز: عبدالله انور(83) از الوحده

گل‌ها: تیم ماتاوز(5) برای الوحده

ترکیب الوحده:‌ محمد الشمسی، محمد برغش، لوکاس پیمنتا، تیم ماتاز، منصور الحربی(80- عبدالله انور) عبدالله الکربی، لی میونگ جو، نهیان عادل(61- ابراهیم خلیل) فارس جمعه، عبدالله حامد و عمر خربین

سرمربی: هنک تن کاته

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی(78- مهدی عبدی) محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی، میلاد سرلک(46- احمد نوراللهی) کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، وحید امیری(78- علی شجاعی) شهریار مغانلو(46- امید عالیشاه) عیسی آل کثیر و سیامک نعمتی(46- مهدی شیری)

سرمربی: یحیی گل محمدی

پرسپولیس در حالی این دیدار را واگذار کرد که با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار داشت و در صورت کسب پیروزی در این دیدار علاوه بر این که صعودش به مرحله بعد را قطعی می کرد، اجازه کسب امتیاز از تیم الوحده را هم می گرفت و این تیم ۷ امتیازی باقی می‌ماند. 

اما شکست پرسپولیس باعث شد الوحده ۱۰ امتیازی شود و از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد برخوردار شود. هر چند پرسپولیس به واسطه داشتن دو امتیاز بیشتر از الوحده شانس اول صعود از گروه پنجم است اما در صورت شکست سرخپوشان در بازی آخر و پیروزی الوحده برابر گوا، این تیم امارات خواهد بود که به عنوان تیم نخست گروه راهی مرحله می شود. 

با این حال حتی اگر الوحده دیدار با گوا را ببرد و پرسپولیس هم با پیروزی برابر الریان ۱۵ امتیازی شود و صعود کند، تیم اماراتی در بین تیم های دوم که شانس صعود خواهند داشت(سه تیم برتر دوم گروه ها) از موقعیت بهتری برخوردار خواهد شد. 

شکست پرسپولیس شانس سه نماینده دیگر ایران یعنی استقلال، تراکتور و فولاد برای صعود را سخت تر کرد چرا که امتیازات این سه تیم به گونه ای است که برای دوم شدن حالا باید دیدارهای باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذارند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *