چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

عارف: ابایی از حضور در انتخابات ندارم

دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 761490
محمدرضا عارف در واکنش به احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ابایی از حضور در انتخابات ندارم و اگر به نتیجه قطعی رسیدم حضور پیدا می‌کنم.
عارف: ابایی از حضور در انتخابات ندارم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشستی با عنوان «برنامه پیشنهادی بنیاد امید ایرانیان برای عبور از شرایط سخت کشور» در پاسخ به سوالی  مبنی بر حضورش در انتخابات 1400 گفت: ابایی از حضور در انتخابات ندارم و اگر به نتیجه قطعی رسیدم حضور پیدا میکنم و حضور در صحنه انتخابات نیاز به فکر و بررسی دارد و به دنبال اصلاح ساختاری کشور هستیم.

وی ادامه داد: اگر احساس کنم فردی مناسب تر از من با هدف جذب نیروهای بهتر و جوانتر وجود دارد به او کمک می کنم اما اگر ببینم شرایط کشور نیاز دارد به صحنه وارد می شوم. 

عارف تصریح کرد: اگر خود من آمدم که سند را استفاده می کنیم و اگر  نیامدم نیز سند را در اختیار رییس جمهور بعدی قرار میدهم. و اگر بخواهم به صحنه انتخابات بیایم حتما اعلام میکنم. 

وی تصریح کرد: شرایط کشور به طوری است که شرایط انتخابات پر شور نیست و مردم شوری ندارند اما خوشبختانه هر دو جناح کاندیدای بسیاری داریم و ما باید به دنبال این باشیم که انتخابات پر شور برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *