شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پدر شهیدان مختار بند دار فانی را وداع گفت

يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب: 761395
روح مرحوم کاظم مختار بند به دو فرزند شهیدش پیوست.
پدر شهیدان مختار بند دار فانی را وداع گفت
به گزارش جهان نيوز، مرحوم کاظم مختار بند، پدر شهیدان «محمود و حمید» و جانبازان «مصطفی و محمدعلی» و رزمنده هشت سال دفاع مقدس «احمد مختار بند»، شب گذشته در سن ۸۹ سالگی و به دلیل کهولت سن در بیمارستان آیت الله کرمی اهواز، دعوت حق را لبیک و دار فانی را وداع گفت.

شهید محمود مختار بند در سال ۱۳۴۱ در شوشتر متولد شد و به عنوان تک‌تیرانداز در دوران دفاع مقدس مشغول جهاد در راه خدا بود که چهاردهم دی ۱۳۶۲، در پاسگاه زید عراق بر اثر اصابت ترکش به سر و صورت، شهید شد.

شهید حمید مختار بند معروف به «ابو زهرا» نیز مسئول سابق ستاد تیپ یکم حضرت حجت اهواز در سال ۱۳۳۵ در شهرستان شوشتر دیده به جهان گشود.

این شهید و رزمنده دوران دفاع مقدس پس از هجوم تروریست‌های تکفیری به حریم اهل بیت علیهم السلام در سوریه، به میدان نبرد رفت و سرانجام روز بیستم مهرماه ۱۳۹۴، در منطقه قنیطره سوریه در نزدیکی بلندی‌های جولان در ۱۵ کیلومتری اسرائیل غاصب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع و خاک‌سپاری این پدر شهیدان متعاقباً اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *