جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

جریمه ۶۲۰ هزار تهرانی در طرح منع تردد شبانه

يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 761357
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های شبانه تاکنون ۶۲۰ هزار متخلف در پایتخت جریمه شده اند.
جریمه ۶۲۰ هزار تهرانی در طرح منع تردد شبانه
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترددهای شبانه و جریمه ورود به این طرح اظهار کرد: برخلاف تصور برخی شهروندان در خصوص عدم ثبت جریمه‌ها در طرح ورود به محدودیت‌های کرونایی شبانه، این دوربین‌ها از همان روزهای اول و با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا فعال بوده و رانندگانی را که بدون مجوز وارد این محدوده‌ها می‌گردند را مورد اعمال قانون قرار می‌دهند.

وی گفت: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و از آغاز و اجرای طرح ممنوعیت‌های تردد در سطح شهر تهران تعداد ۶۲۰ هزار خودرو توسط دوربین‌ها مورد اعمال قانون قرار گرفته‌اند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در همین خصوص و در فروردین ماه امسال ۲۵۶۸۹ مورد تخلف پلاک اعم از تخلف مخدوشی و پوشش پلاک مورد اعمال قانون قرار گرفته‌اند و نیز ۲۱۴۷ خودرو هم توقیف شده‌اند.

وی افزود: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی مخدوشی و هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه مجازات حبس از ۶ ماه تا یکسال را برای متخلفین در پی دارد.
سرهنگ همه خانی از رانندگان تهرانی خواست به علت شیوع گسترده ویروس کرونا، از تردد در سطح شهر و در ساعات اعلامی و رفتن به دورهمی ها و مهمانی‌ها به خاطر حفظ جان خود و دیگران جدا خودداری نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


!!
Iran, Islamic Republic of
علی برکت ا... !!