جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

پرس‌تی‌وی: ایران هیچ طرح گام به گامی را نمی‌پذیرد

شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب: 761287
یک منبع اگاه نزدیک به هیئت مذاکره کننده ایرانی گفت: ایران همانگونه که بارها تاکید کرده، هیچ طرحی را که مبتنی بر ایده گام در برابر گام باشد، نمی‌پذیرد و در دستورکار ندارد.
پرس‌تی‌وی: ایران هیچ طرح گام به گامی را نمی‌پذیرد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از پرس‌تی‌وی، یک منبع آگاه نزدیک به هیئت مذاکره کننده ایرانی تاکید کرد: سیاست ایران در موضوع لغو تحریم‌ها هیچ تغییری نکرده و باید تمام تحریم‌ها اعم از تحریم‌های دوره اوباما پس از اجرایی شدن برجام و تحریم‌های بازگردانده شده در دوره ترامپ و تحریم‌های دیگری که در دوره ترامپ با برچسب‌های دیگر وضع شده، لغو شوند و پس از راستی‌آزمایی توسط ایران، کشورمان اقدامات جبرانی را متوقف خواهد کرد.

 این منبع آگاه  در واکنش به اظهارات امروز سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: جمهوری اسلامی ایران همانگونه که بارها تاکید کرده، هیچ طرحی را که مبتنی بر ایده گام در برابر گام باشد، نمی‌پذیرد و در دستورکار ندارد. 

یادآوری می‌شود پس از اجرایی شدن برجام در دوره اوباما، تحریم‌هایی بر ضد ایران وضع شد که قانون ISA و Visa Program  نیز از جمله آنها است.

گفتنی است، امروز ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفته بود دستورالعمل دولت بایدن در موضوع بازگشت به برجام،  «عمل در برابر عمل» است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
8 سال تمام کشور را معطل برجام کردند . اکنون هم با مذاکرات وین به فرصت‌سوزی مشغول هستند.!!!!
Iran, Islamic Republic of
بنویسید منبع آگاه ، بخوانید نا آگاه ... بابا از شور در رفته این بچه بازیها ...