پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۱۰

واکنش دو بازیگر به زمان پخش سریال «یاور»

شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 761196
شبنم فرشادجو و زهرا سعیدی بازیگران سریال «یاور»، درباره حال و هوای آن و نقش خود توضیحاتی ارائه دادند.
واکنش دو بازیگر به زمان پخش سریال «یاور»
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، امسال هم در شب‌های ماه مبارک رمضان، سریال‌های مختلفی روی آنتن شبکه‌های تلویزیونی می‌روند.

یکی از این سریال‌ها، «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی است که باز هم داریوش ارجمند را برای ایفای نقش اصلی اثر جدیدش انتخاب کرده است. در کنار این بازیگر، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو و محمد حاتمی هم بازی می‌کنند.

«یاور» تلاش می‌کند که خانواده دور هم جمع باشند
زهرا سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون، درباره حال و هوای این سریال و نقش خود گفت: من در سریال «یاور» نقش مادربزرگی را بازی می‌کنم که سعی در مدیریت خانواده دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: اینکه قصه سریال «یاور» در ماه رمضان می‌گذرد، وجه تمایز آن با سایر آثار است. باعث خوشحالی است که مردم در زمان افطار بیننده این سریال هستند.

شبنم فرشادجو دیگر بازیگر این سریال هم بیان کرد: خانواده «یاور» یک خانواده سنتی هستند که اعتقادات خاص خودشان را دارند. من نقش عروس این خانواده را بازی می‌کنم که به مرور دچار تغییراتی می‌شود.

وی ادامه داد: من لحظه افطار و اذان موذن زاده را خیلی دوست دارم. باعث افتخار است که در این لحظات معنوی مهمان خانه‌های مردم هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
وقت بسیار نامناسبی را برای پخش سریال یاور در نظر گرفته اند.چند بار برایشان پیامک زدم که لااقل زمان پخش را ساعت 21 قرار دهید تا مردم نمازشان را خوانده باشند ؛ اما کو گوش شنوا.
Iran, Islamic Republic of
سریال از نماز اول وقت واجب تر است؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
نه اخه بچه مهندس هم نشون میده خوبه همون ۲۰:۲۰دیقه اما یهزرع دیر شروع میشه مثلا میگن ۲۰:۲۰ساعت۲۰:۴۰شرو میشه
Iran, Islamic Republic of
آقایان شبکه یک چرا به اختلاف افق شهرستانها توجه نمی کنید ساعت پخش این سریال اصلا خوب نیست و با اقامه نماز مغرب و عشا تداخل دارد
پروین
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
حالا نمازتونونیم ساعت دیرتربخونیدچی میشه یعنی وقت های دیگه شماهمیشه نمازهاتون اول وقتِه؟!
امیر محمد جوکار
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا . با سپاس از دست اندرکاران سریال یاور .. در چندین قسمت شاهد گفتگوی یاور با افسر پلیس هستیم . این گفتگوها خیلی مصنوعی و غیر واقعی است . .
علیرضا فلاح
Iran, Islamic Republic of
سریال یاور با بازی استاد ارجمند سریال خوب و دیدنی هستش . برخی از جملات استاد ارجمند بسیار زیبا و برای نسل جدید تازه گی داشته و میتونه مفید و آموزنده باشه . .
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
سلام...
خواستم بگم ای کاش یکم هم نسبت به فرهنگ و اسطوره های مملکت خودمون هم بها می دادیم....
چرا عوامل فیلم اینقققدر ... بی تعصب هستن نسبت به مسائل ملی....
Iran, Islamic Republic of
چرت ترین فیلمی که دیدم سریال یاور بود،یه داستان تخیلی که با زندگی واقعی شباهت نداره و دیدن این فیلم جز هدر دادن وقت چیزی بیشتر نبود