جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

وضعیت نمایندگان ایران در سه گروه لیگ قهرمانان آسیا +جدول

شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 761186
پرسپولیس کار چندان سختی برای رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ندارد و تراکتور با غلبه بر نیروی هوایی به این مرحله نزدیک شد.
وضعیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا
به گزارش جهان نيوز، هفته چهارم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، جمعه شب برگزار شد که دو نماینده ایران به پیروزی رسیدند و یک  تیم نیز دومین شکست نمایندگان ایران را در این رقابت‌ها متحمل شد.

در گروه B مسابقات همه نتایج به سود شاگردان خطیبی بود. تراکتور با غلبه بر نیروی هوایی عراق موفق شد اولین پیروزی خود را در لیگ قهرمانان آسیا 2021 به دست بیاورد و با کسب شش امتیاز، به صعود به یک‌هشتم نهایی امیدوار بماند. شارجه هم مقابل پاختاکور متوقف شد تا هشت امتیازی شود و تراکتور به صدرنشینی گروه B امیدوار بماند.


در گروه D، فولاد در دیداری شش امتیازی مغلوب النصر شد تا به جایگاه سوم جدول صعود کند. السد هم با برتری مقابل الوحدات، 7 امتیازی شد و جای فولاد را در رتبه دوم جدول گرفت. در این گروه النصر، السد و فولاد همچنان برای صعود مستقیم تلاش می‌کنند و الوحدات از بخت کمی برای صعود برخوردار است.

 
در گروه E نیز پرسپولیس روند صد درصد پیروزی خود را ادامه داد و تساوی در دیدار مقابل الوحده، شاگردان یحیی گل‌محمدی را به یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌رساند. نماینده امارات بیش از سایر تیم‌های گروه شانس کسب رده دوم جدول گروه و راهیابی به جمع 16 تیم برتر مسابقات را دارد.


بر اساس گزارش تسنیم استقلال دیگر نماینده ایران نیز ساعت 00:45 بامداد یکشنبه برابر الدحیل به میدان می‌رود. در این گروه، الدحیل با 7 امتیاز در صدر قرار دارد، استقلال با 6 امتیاز دوم است و الاهلی عربستان با 4 و الشرطه عراق بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *