پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سهراب مرادی از کسب سهمیه المپیک بازماند

جمعه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب: 761163
سهراب مرادی مدال نقره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک را بدست آورد اما امتیاز لازم برای سهمیه المپیک را کسب نکرد.
سهراب مرادی از کسب سهمیه المپیک بازماند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، هفتمین روز از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا و گزینشی المپیک امروز جمعه با مصاف مدعیان دسته ۹۶ کیلوگرم به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار شد که طی آن سهراب مرادی دارنده مدال طلای المپیک و جهان به روی تخته رفت.

سهراب در اولین حرکت یک ضرب، ۱۷۰ کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت دوم وزنه ۱۷۴ کیلوگرم را انداخت. مرادی در حرکت سوم پشت وزنه ۱۷۴ کیلوگرم قرار گرفت که این بار موفق شد این وزنه را مهار کند و به مدال برنز این حرکت دست یابد.

سهراب در حرکت دوضرب ۲۱۰ کیلوگرم را مهار کرد اما در دومین حرکت وزنه ۲۲۰ کیلوگرم را انداخت. سهراب در حرکت سوم هم در مهار این وزنه ناکام ماند و به مدال نقره دوضرب و مجموع دست یافت.

هر چند سهراب در این مسابقات رکورد مجموع ۳۸۴ کیلوگرم را به ثبت رساند اما نتوانست امتیازی که برای سهمیه المپیک لازم بود را کسب کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *