پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۸

نتانیاهو: با احیای برجام مخالفت کنید!

جمعه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 761131
نشریه آکسیوس به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرد که هیأت نمایندگی رژیم صهیونیستی قرار است در گفتگوهای راهبردی با مقامات ایالات متحده مخالفت تل آویو با احیای برجام را اعلام کنند.
نتانیاهو: با احیای برجام مخالفت کنید!
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، همزمان با ادامه روند مذاکرات طرف‌های برجام در وین با هدف احیای این توافق هسته‌ای، مقامات تل آویو در تلاش برای کارشکنی و ممانعت از به ثمر نشستن این مذاکرات هستند.

در همین ارتباط، گروهی از مقامات اسرائیلی به نشریه آکسیوس گفتند که قرار است یک هیأت نمایندگی از سوی رژیم صهیونیستی برای شرکت در گفتگوهای راهبردی پیرامون ایران هفته آینده به ایالات متحده سفر کند.

به گفته این مقام‌های اسرائیلی، این هیأت نمایندگی مأمور است که مخالفت تل آویو با احیای برجام و خودداری از مذاکره بر سر مفاد این توافقنامه را به اطلاع مقامات واشنگتن برساند.

گفته می‌شود در نشستی که روز پنج شنبه با حضور نخست وزیر، وزرای جنگ و خارجه و همچنین اعضای هیأت نمایندگی اسرائیل برگزار شد، محورهای این پیام مورد بحث قرار گرفت. در این نشست، نتانیاهو بار دیگر موضع خود نسبت به توافق هسته‌ای ایران را اعلام کرد و مدعی شد که احیای برجام اسرائیل را در معرض خطر قرار می‌دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر تکرار کرد که تل آویو با شروط این توافق هسته‌ای موافقت نخواهد کرد و ادعا کرد که اسرائیل صرفاً بر پایه منافع امنیت ملی خود دست به اقدام می‌زند!

پیش تر نیز نتانیاهو در یک سخنرانی به مناسبت یادبود هولوکاست مدعی شد که احیای برجام اسرائیل را با خطر «نابودی» تهدید می‌کند و اینکه توافق هسته‌ای ایران در چارچوب اصلی خود «فاقد ارزش» است.

گفتنی است، اعضای این هیأت نمایندگی اسرائیل که قرار است هفته آینده به واشنگتن دی. سی سفر کنند، عبارتند از «میر بن شابات» مشاور امنیت ملی اسرائیل، «آویو کوچاوی» فرمانده ستاد مشترک ارتش اسرائیل، «تامیر هایمان» فرمانده اطلاعات ارتش و «یوسی کوهن» رئیس موساد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی بدون پاسخ وجواب نمی گذاریم
از صهیونیست ها انتقام می گیریم
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو با هدف به شکست کشاندن مذاکرات وین هیئت به آمریکا اعزام می‌کند
Iran, Islamic Republic of
این حرفا فقط برای اینه که مخالفان داخلی با افتضاح برجام رو همپایه صهیونیستها اعلام کنند و الا برجام برای آمریکا و صهیونیستها و دوستانشون یه پیروزی به تمام معنا بوده و هست
Iran, Islamic Republic of
رژیم صهیونیستی خیال می‌کند با بمب اتم برای خود امنیت خریده است
Iran, Islamic Republic of
شورای امنیت سازمان ملل متحد باید نگران حضور اسرائیل در فلسطین اشغالی و جولان اشغالی باشد!
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو هم از کاسبان تحریمه!!!!!!!خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
ما نگران همکاری بین آمریکا و اسرائیل هستیم و من فکر می‌کنم که واشنگتن همیشه به همراه اسرائیل عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم در منطقه خاورمیانه و جهان است.
Bulgaria
چطوری خخخخخخ از دیموند چه خبر ؟؟؟؟ !!!