شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۳

هندوانه؛ کیلویی ۱۰ هزار تومان!

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 761005
هندوانه در روز های اخیر قیمت های عجیبی را از خود به جای گذشته است به طوری که هر کیلوگرم از این محصول در تهران بر اساس مشاهدات میدانی۶ تا ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد.
هندوانه؛ کیلویی ۱۰ هزار تومان!
به گزارش جهان نيوز، در ادامه افزایش قیمت برخی از کالاهای مصرفی مردم در ماه رمضان و ناکامی دولت در تنظیم بازار این محصولات این بار نوبت هنداونه شد که قیمت آن افزایش یابد به طوری که بر اساس مشاهدات میدانی هر کیلوگرم از این محصول در تهران 6 تا 10 هزار تومان در مغازه ها به فروش می‌رسد.

هندوانه اما در میادین میوه و تره بار قیمت های منطقی تری دارد به طوری که نرخ  هرکیلوگرم از این محصول 4450 تومان به فروش می رسد و این محصول حتی توسط وانت های دوره گرد سطح شهر حدود 4 تا 5 هزار تومان عرضه می شود که البته کیفیت پایین تری دارد.

نرخ عمده فروشی هر کیلوگرم هندوانه در میدان مرکزی میوه و تره بار نیز بالا قیمت گذاری شده است به طوری که نرخ هر کیلوگرم از این محصول 4 تا 6 هزار تومان است.

قیمت گذاری 10 هزار تومانی برای هر کیلوگرم هندوانه، نشان از عدم نظارت مناسب بر اصناف و خرده فروشی های سطح شهر دارد که به حال خود رها شده‌اند و کنترلی بر روی آنها صورت نمی گیرد و از نیاز مردم روزه دار در این ایام سوء استفاده می‌شود.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لطفا تبلیغ میادین میوه و تربار را نکنید که از بیرون خیلی بیشتر می فروشند
Iran, Islamic Republic of
۴ کیلو ۱۰ تومنه!!!
Iran, Islamic Republic of
هندوانه را که 3000 تومان هم می دهند، کم تر رغبتی برای خرید است چه برسد به این قیمت های نجومی