سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۷

انتقادات زیاد به بازی داریوش ارجمند

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 760963
من به منتقدین سریال «یاور» که به بازی داریوش ارجمند و شباهت بازی وی با سریال تلویزیوی «ستایش» نیز انتقاداتی داشته‌اند توصیه می‌کنم عجله نکنند و سریال را تا پایان دنبال کنند بعد نقد کنند.
انتقادات زیاد به بازی داریوش ارجمند
به گزارش جهان نيوز، پرویز فلاحی‌پور در گفت‌وگو با میزان پیرامون حضورش در سریال رمضانی «یاور» گفت: من تجربه خوش همکاری با سعید سلطانی را پیش از این در مجموعه تلویزیونی «در جستجوی آرامش» داشتم و از طرف دیگر حضور بازیگرانی همچون داریوش ارجمند بود که سبب شد تا با وجود اینکه به تازگی در قالب یک نقش منفی ظاهر شده بودم و تمایلی نداشتم تا دوباره در نقش منفی به ایفای نقش بپردازم، اما با وجود تمامی این اتفاقات به دلیل جذابیت‌هایی که سریال سعید سلطانی برایم داشت بازی در این مجموعه رمضانی را پذیرفتم.

فلاحی‌پور با اشاره به اینکه ضبط سریال «یاور» همچنان و همزمان با پخش روتین این مجموعه از تلویزیون ادامه دارد پیرامون جذابیت و تفاوت کار در سریال‌های مناسبتی نسبت با دیگر آثار تلویزیونی بیان کرد: برای من به عنوان بازیگر حضور در سریال مناسبتی با حضور در دیگر مجموعه‌های تلویزیونی چندان تفاوتی ندارد اما نباید فراموش کنیم که در مناسبت‌هایی همچون ماه مبارک رمضان مردم برای دیدن تلویزیون و مجموعه‌های مناسبتی زمان بیشتری می‌گذارند و علاقه بیشتری هم دارند بنابراین مجموعه‌های مناسبتی بیشتر دیده می‌شوند که این موضع یک حسن برای کل گروه محسوب می‌شود نه فقط برای بازیگران.

بازیگر سریال شهرزاد در پاسخ به این سوال که بازتاب پخش «یاور» در هفته ابتدایی پخش این مجموعه چطور بوده  ابراز کرد: آنچه من تا امروز و پس از پخش این چند قسمت با آن مواجه شده‌ام اینطور است که عده‌ای این سریال تلویزیونی را دوست دارند و آن را دنبال می‌کنند، ولی برخی به بازی داریوش ارجمند و مشابهت بازی وی با شخصیت اول سریال «ستایش» انتقاد داشته‌اند.

فلاحی‌پور با اشاره به اینکه برای قضاوت یک سریال زمان بیشتری لازم است ابراز کرد: من به منتقدین سریال «یاور» توصیه می‌کنم عجله نکنند و سریال را تا پایان دنبال کنند بعد نقد کنند.

بازیگر سریال «شهرزاد» با اشاره به روزهای سخت کرونایی خاطرنشان کرد: در این روزهای سخت کرونایی که همه را به نوعی درگیر خود کرده است برای همه مردم ایران سلامتی آرزو می‌کنم و امیدوارم در این روزهایی که با شیوع موج چهارم کرونا و تعطیلی های بوجود آمده مردم مجبور هستند که بیشتر در خانه بمانند از دیدن سریال «یاور» لذت کافی را ببرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ماه خدا
Iran, Islamic Republic of
مهم اینکه اقاداریوش مرد دوست داشتنی هست.
Iran, Islamic Republic of
مسخره ترین سریال امسال است
Iran, Islamic Republic of
یاور سریال خوبی است و بازی داریوش ارجمند هم آن را خوب کرده است.
میلاد
Iran, Islamic Republic of
..م.
Iran, Islamic Republic of
مهم تیپ شخصیتی یاور و حرفهای خوبی است که میزند. مهم نیست که تکراری است.
United Kingdom
داریوش ارجمند در نقش حشمت فردوس گیر کرده!!! انگار نقش دیگری بلد نیست!!!!
United Arab Emirates
دم داریوش ارجمند گرم با این بازی محشرش میگن دود از کنده بلند میشه راست گفتن ماشالا بهش باشه زنده باشی مرد که یادمون میندازی هنوز معرفت و جوونمردی نمرده خدا حفظت کنه