پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

محمود صادقی: شاید در صحنه حاضر بشوم

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 760943
محمود صادقی: شاید در صحنه حاضر بشوم
به گزارش جهان نيوز، پایگاه خبری انتخاب در مطلبی به نقل از «محمود صادقی» نماینده عضو فراکسیون امید در مجلس دهم و کاندیدای ردصلاحیت شده در انتخابات مجلس یازدهم نوشت: «چندین ماه است که دوستان محبت دارند و با نظرسنجی که از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین شده انتظار دارند که بنده در این عرصه حضور پیدا کنم. زود نمی‌شود در این مورد تصمیم گرفت. حتما باید بدنه خود انجمن در این بحث‌ها مشارکت کند و با این جمع بندی شورای مرکزی احساس همراهی کند. اگر به اجماعی در سطح انجمن رسیدیم با احزاب همسو رایزنی می‌کنیم. همسوترین حزب، اتحاد ملت است. حزب اتحاد برنامه مفصلی داشت و کاندیدای اصلی آن‌ها آقای دکتر شکوری راد بودند که متأسفانه با آن بیماری سخت روبرو شدند. بعد کاندیدای انجمن پزشکی آقای دکتر ظفرقندی و قبل از آن دکتر محمدرضا خاتمی بودند و تا این تاریخ نتوانسته اند به کاندیدای خودشان برسند».

صادقی در ادامه گفت: «انجمن ما کاندیدای خودش را در نظر گرفته و باید با این‌ها رایزنی کند و اگر همنظری ایجاد شود من می‌توانم در جمع بندی نهایی بله یا نه خودم را بگویم. حقیقت این است که خوشبختانه تمایل نفسانی برای ورود به این عرصه ندارم، اما ممکن است تشکیلات تکلیف داشته باشد و آمادگی دارم که اگر به این جمع بندی رسید در صحنه حاضر شوم».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب بیا که سروپا مشتاقتیم!!!!
.
United States
اگه میشه برو آمریکا صحنه یا حتی ایلام نیا همون آمریکا برای شما بهتره - بیش از 30 ساله که مردم از مدیریت امثال شما ها آسیب دیدن چوبش رو هم جریان انقلابی خورده