سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۱

سومین برد و صدرنشینی قاطعانه پرسپولیس

سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب: 760908
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل گوا هند به برتری رسید.
سومین برد و صدرنشینی قاطعانه پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز، تیم‌های پرسپولیس و گوا از ساعت 21:30 امشب در دیدارهای دور سوم از گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فاتوردا(جواهر لعل نهرو) به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان برتری دو بر یک پرسپولیس به اتمام رسید.

با این نتیجه شاگردان یحیی گل‌محمدی 9 امتیازی شده و با 5 امتیاز اختلاف نسبت به الوحده امارات در صدر جدول گروه پنجم باقی ماندند. این تیم با برتری در هر سه بازی خود به رکورد صد در صد پیروزی در پایان دور رفت رسید.

همچنین گوا هم با این باخت 2 امتیاز و در رده سوم باقی ماند.

داور:‌ حنا حطاب(سوریه) 
کمک‌ها: علی احمد(سوریه) عبدالهادی العنزی(کویت)

کارت زرد: سریتون فرناندز، ساویور گاما،  ادواردو پلاز از گوا
کارت قرمز:

گل‌ها: ادواردو پلاز(13) برای گوا، مهدی ترابی(17-پنالتی) و سید جلال حسینی(25) برای پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی(56- میلاد سرلک) احسان پهلوان، مهدی ترابی(77- مهدی عبدی) عیسی آل‌کثیر(77- مهدی مهدیخانی) و شهریار مغانلو(56- امید عالیشاه) 

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب گوا: دیراج سینگ، سانسون پریرا، ایوان گونزالس، جیمز دوناچی، جورج اورتیز مندوزا، براندون فرناندز(58- ایسهان پاندیتا) سریتون فرناندز، ساویور گاما(46- دوندرا مورگوئوکار)  ادواردو پلاز(67- ردیم تلانگ) گالان مارتینز(58- پرینستون ربلو) عادل خان(29- آمارجیت سینگ)

سرمربی: خوان فراندو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....