کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بررسی روش های رایگان و پولی در به دست آوردن ویباکس فورتنایت

30 فروردين 1400 ساعت 9:29


اگر از علاقه مندان به بازی های موبایلی هستید بدون شک نام بازی فورتنایت را شنیده‌اید! بازی فورتنایت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی در سبک اکشن می‌باشد که در دنیایی فانتزی در حال اجرا است. در این بازی شما می‌توانید شاهد گرافیک بسیار فوق العاده ای باشید که این موضوع باعث زیبا به نظر رسیدن دنیای فانتزی بازی خواهد بود و حس و حال ویژه و لذت بخشی را به کاربران هدیه می دهد. از این رو در این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در خصوص بازی فورتنایت به دست آورید.




آشنایی با بازی فورتنایت و هر آن چه که باید در این خصوص بدانید
بازی فورتنایت در سال 2017 توسط استودیو محبوب و بسیار دوست داشتنی Epic Games برای نسخه های موبایل عرضه شد! در همان ابتدا علاقه مندی کاربران به این دسته از بازی های موبایل به گونه ای بود که توانست کاربران بسیار زیادی را به سوی خود جذب کند.

در این بازی شما با 4 حالت اصلی و یا مود مختلف مواجه هستید که می توانید بر حسب علاقه خود، از این مود ها استفاده کنید تا به تجربه و لذت بالایی دسترسی داشته باشید. این 4 حالت عبارت است از: نجات دنیا – بتل رویال – کریتیو که هرکدام از این حالت ها برای خود دارای داستانی مجزا و منحصر به فرد است که با استفاده از آن ها شما می توانید به عنوان یک گیمر از این بازی رضایت قابل توجه ای را داشته باشید.

اما نکته قابل توجه ای که در بازی فورتنایت وجود دارد، این است که شما در برخی از موارد از رقبای خود شکست می خورید! چراکه قدرت آن ها در مقایسه با قدرت شما بسیار بالاست و این موضوع می تواند دلیل اصلی شکست شما باشد.

برای این موضوع نیز راهکار هایی وجود دارد! شما با استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت می توانید به طرز بسیار ویژه ای قدرتمند شوید و هر نوع رقیب خود را از پای در بیاورید! که در ادامه این مقاله اطلاعات کامل تری را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

ویباکس در بازی فورتنایت چیست؟
در هر بازی موبایلی امکان پرداخت درون برنامه ای وجود دارد! در واقع شما با پرداخت درون برنامه ای می توانید به یک سری از قابلیت های بازی دسترسی داشته باشید که در حالت عادی عملا این امکان برای شما میسر نخواهد بود!
از این رو در بازی فورتنایت نیز شما با برخورداری از این ویژگی می توانید نسبت به سایر رقبای خود بهتر دیده شوید و حتی در برخی از رویداد ها و مسابقات این بازی حضور فعال داشته باشید.

شما از روش های مختلفی می توانید ویباکس را تهیه کنید که حتما در این خصوص صحبت خواهیم نمود! بنابراین شما با تهیه fortnite v-bucks به امکانات قابل توجه ای در این بازی دسترسی خواهید داشت که استفاده از آن ها بدون شک می تواند قدرت شما را ب تا چند ده برابر نیز افزایش دهد.
 


بررسی مزایای استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت
همان طور که اشاره نمودیم، ویباکس دارای مزایای قابل توجه ای است که می تواند شما را از سایر شرکت کنندگان و گیمر های دیگر، ممتاز و متمایز سازد! از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1. شما می توانید با تهیه ویباکس، برای شخصیت و کاراکتر خود در بازی، اقدام به تهیه و خرید انواع لباس ها مسابقه‌ای کنید. این نوع از لباس ها ویژگی های خاصی با خود به همراه دارند و می توانند نوع پوش شما را در بازی خاص و منحصر به فرد جلوه دهند.

2. با استفاده از ویباکس شما می توانید سلاح ها و تجهیزات خود را در بازی تا حد مشخصی که وجود دارد، آپگرید نمایید. در واقع سلاح های شما قوی تر از قبل شده و می توانید با آن رقبای خود را از میان بردارید.

3. ممکن است کاربرانی را دیده باشید که سلاح های خاص و به خصوصی دارند! تهیه و خرید آن ها به تعداد ویباکس زیادی احتیاج دارد که در این سو شما باید بتوانید مقدار مناسبی ویباکس تهیه کنید تا با استفاده از آن ها بتوانید سلاح و تجهیزات جدیدی را برای خود تهیه و خریداری کنید.

4. نکته دیگری که باید در خصوص مزایای استفاده از ویباکس ها بدانید، این است که شما با در اختیار داشتن آن ها می توانید در رویداد های مختلفی شرکت کنید! بدون شک، شرکت در این رویداد ها می تواند تاثیر بسیار زیادی در نحوه عملکرد شما داشته باشد.  

از چه روش هایی می توانیم ویباکس را در بازی فورتنایت افزایش دهیم؟
روش های مختلفی برای تهیه و خرید ویباکس وجود دارد که گیمر های این بازی باید به آن اشراف کاملی داشته باشند! در ادامه شما را با دو روش بسیار مهم و کلیدی در به دست آوردن ویباکس آشنا خواهیم نمود:

1. روش پولی در به دست آوردن ویباکس

2. روش رایگان در به دست آوردن ویباکس  

شما از دو روش فوق می‌توانید به سادگی مقدار مناسبی ویباکس تهیه کنید! در واقع روش پولی یکی از بهترین روش‌ها برای تهیه ویباکس است چراکه در زمان بسیار کمی می‌تواند مقدار مناسبی ویباکس در اختیارتان قرار دهد! اما موضوعی که وجود دارد این است که شما به عنوان کاربر ایرانی نمی‌توانید از بخش استور و یا فروشگاه بازی اقدام به تهیه و خرید ویباکس کنید بلکه باید از سایت‌های واسطه برای انجام این فرایند کمک بگیرید!

در روش رایگان شما از روش های بسیار متنوع ای استفاده خواهید کرد که عملا تمامی آن ها زمان بسیار زیادی از شما خواهد گرفت و در قبال این زمان، تعداد بسیار کمی ویباکس عایدتان خواهد شد که این روش به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود!

بنابراین در میان این دو روش، روش پولی روشی مناسب و ایده آل برای به دست آوردن ویباکس بازی فورتنایت است که شما در سریع ترین زمان ممکن می توانید با پرداخت هزینه به هر نوع تعداد ویباکسی که نیاز دارید، دسترسی کامل داشته باشید تا بتوانید از آن ها در موارد مختلف استفاده کنید.


کد مطلب: 760683

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/760683/بررسی-روش-های-رایگان-پولی-دست-آوردن-ویباکس-فورتنایت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com