جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

پیام‌های تبریک رهبران امارات به بشار اسد به مناسبت روز استقلال سوریه

شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب: 760537
رئیس و نائب رئیس امارات و ولی‌عهد ابوظبی با ارسال پیام‌های جداگانه به رئیس جمهور سوریه سالروز استقلال این کشور از اشغالگران فرانسوی را تبریک گفتند.
پیام‌های تبریک رهبران امارات به بشار اسد
به گزارش جهان نيوز، رئیس امارات، ولی‌عهد ابوظبی و حاکم دبی به مناسبت روز ملی سوریه  پیام‌های تبریک جداگانه به رئیس جمهوراین کشور ارسال کردند.

به گزارش خبرگزاری امارات(وام) ، خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس امارات، محمد بن راشد آل مکتوم نخست وزیر و نائب رئیس امارات و حاکم دبی و محمد بن زاید آل نهیان ولی عهد ابوظبی و جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح امارات با ارسال پیام های جداگانه روز ملی سوریه را به جناب بشار اسد رئیس جمهور سوریه تبریک گفتند.

سوری‌ها امروز هفدهم آوریل روز استقلال(به عربی عید الجلاء) هفتاد و پنجمین سالگرد خروج استعمارگران فرانسوی از سوریه را جشن گرفتند.این روز به مناسبت خروج آخرین سرباز فرانسوی از سرزمین‌های سوریه در ۱۷ آوریل ۱۹۴۶ است.

امارات اخیرا درصدد احیای روابط با سوریه برآمده است و تحرکاتی در سطح کشورهای عربی برای بازگرندان سوریه به اتحادیه جریان دارد.

اتحادیه عرب در سال اول بحران سوریه یعنی در سال  ۲۰۱۱ میلادی، این کشور را که  یکی از شش کشور بنیانگذار این اتحادیه در سال ۱۹۴۵ بوده است، اخراج کرد و کرسی آن را برای مقطعی به گروه‌های تروریستی معارض سوری واگذار کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
از صدقه سر شیربچه های علویون و فاطمیون و زینبیون و ... و علی الخصوص سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، سر این جیره خواران آمریکایی به سنگ خورد و به غلط کردن افتادن.