چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۴

یارانه "رمضان" برای هر نفر چه قدر واریز شد؟

پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب: 760341
پیگیریها از سازمان هدفمندی یارانه ها نشان می‌دهد، حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان به حساب سرپرستان خانوار ۶۰ میلیون ایرانی به عنوان بسته حمایت معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان واریز شد.
یارانه "رمضان" برای هر نفر چه قدر واریز شد؟
به گزارش جهان نيوز، سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها زمان واریز بسته حمایت معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان را ساعت 24 چهارشنبه 25 فروردین ماه اعلام کرده بود.

60 میلیون نفر مشمول بسته معیشتی ماه رمضان شدند که همان افراد دریافت کننده یارانه معیشتی هستند؛ یارانه معیشتی کمک نقدی ماهانه ای است که از زمان افزایش قیمت بنزین در آبان ماه 1398 هر ماه پرداخت می شود.

پیگیریها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها نشان میدهد، مجموعا 2500 میلیارد تومان به 60 میلیون ایرانی به عنوان بسته حمایت معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان واریز شد.

همچنین پیگیریهای موردی نشان میدهد؛ در این دور رقم کمتری نسبت به یارانه معیشتی به حساب مشمولان واریز شده است. بر این اساس به مشمولان عضو کمیته امداد و بهزیستی حدود 51 هزار تومان برای هر نفر واریز شده است.

همچنین در این دور از واریز یارانه، به حساب سرپرست یک خانوار 4 نفره،  153 هزار تومان واریز شده که به این ترتیب به ازای  هر نفر حدود 38 هزار تومان واریز شده است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قرار بود نفری 100 هزار تومان باشد نه این قدر کم

طبق گفته آقای قالیباف در سخنرانی زنده تلویزیونی چند ماه قبل
یارانه کمک معیشتی کرونا تصویب شده بود که 6 ماه پرداخت شود 4 ماه سال 99 و 2 ماه اول از سال 1400.
Iran, Islamic Republic of
خیلی زیاد ریختن . با این پول میشه چند ماه بعد از رمضان هم راحت زندگی کرد .....!!!!
Iran, Islamic Republic of
مثل دفعات قبل چیزی واریز نشد دارایی چندانی هم ندارم و مستاجر هستم
Iran, Islamic Republic of
چرا یارانه رمضان به ما بازنشستگان تامین اجتماعی وابسته به اسرائیل پرداخت نکردند؟.