جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

پلیس برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد

دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 759924
نیروی انتظامی آمادگی کاملا برای برگزاری مطلوب انتخابات ۲۸ خردادماه امسال را دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
پلیس برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، سردار حسین اشتری روز دوشنبه به خبرنگاران خراسان شمالی در بجنورد اظهار داشت: تامین امنیت انتخابات در حین و پس از برگزاری انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و تلاش داریم تا با کمک ستاد کل نیروهای مسلح این مهم به بهترین روش محقق شود. 

وی خاطر نشان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات برنامه ریزهای لازم از ماه ها پیش در دستور کار این نیرو قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عوامل شهادت شهید استوار یکم مجید رجایی در حادثه کورین زاهدان گفت: مقاومت این شهید در برابر اخلال گران نظم شجاعانه، مقتدرانه و هوشمندانه بود که در نهایت جان خود را در این راه از دست داد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تعدادی از افرادی  که در شهادت این شهید والامقام دخالت داشتند، شناسایی و دستگیری شدند و دستگیری تعداد دیگری هم در حال انجام است.

سردار اشتری در باره محدودیت کرونایی هم اظهار داشت: نیروی انتظامی مصوبات ستاد ملی کرونا را اجرا می کند و بر اساس رنگ بندی کرونایی ممنوعیت ها اعمال می شود.

وی در باره پلیس هوشمند گفت: هوشمندسازی پلیس از سال قبل در دستور کار این نیرو قرار گرفته است و تلاش داریم از فناوری و تکنولوژی روز در این زمینه استفاده کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  گفت: بکارگیری نخبه های داخلی و خارجی در زمینه پلیس هوشمند گفت:  اکنون ۳۰ درصد خدمات و اقدامات ناجا به طور هوشمند انجام می شود. 

سردار اشتری در باره  آیین های ماه مبارک رمضان گفت: نیروی انتظامی در همه ایام در کنار مردم و آماده خدمت است و این نیرو در ماه مبارک رمضان هم اگر مراسم باشد بر اساس شیوه نامه های کرونا اقدام می کند.

سردار حسین اشتری یکشنبه شب به منظور حضور در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی به این استان سفر کرده است که در ابتدای ورود با خانواده شهید مدافع وطن استوار یکم مجید رجایی و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

آیین تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی خراسان شمالی صبح روز دوشنبه در مقر فرماندهی نیروی انتظامی این استان در بجنورد برگزار شد و در این آیین از زحمات حدود هفت ساله سردار علیرضا مظاهری قدردانی و سرهنگ سعید مطهری زاده که پیش از این معاون اطلاعات و عملیات ناجا را بر عهده داشت به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان معرفی شد.
استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
در هيچ زمينه ايي هيچ مشكلي نيست مملكت گل و بلبل هست
نه گراني نه بيعدالتي نه بيكاري !!!!!!!!..