جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱۵۱
افشاگری عضو برجسته بهاری‌ها؛

احمدی نژاد خودش را «ولی خدا» و «یلتسین ایران» می‌داند/ در جلسات احمدی‌نژاد در تراز انبیا و اولیاء الهی توصیف می‌شد/ از حمله آمریکا به ایران استقبال می‌کند/ مرتبا می‌گفت جمهوری اسلامی شش ماه دیگر سقوط می‌کند/ مشایی را برجسته کرد تا ضربه‌گیر باشد

دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 759900
می‌دانستم احمدی‌نژاد با چه عباراتی راجع به حاج قاسم صحبت و قضاوت می‌کند. وقتی آن پیام توام با تجلیل را از احمدی‌نژاد خواندم، دود از سرم بلند شد!
احمدی نژاد خودش را «ولی خدا» و «یلتسین ایران» می‌داند/ در جلسات احمدی‌نژاد در تراز انبیا و اولیاء الهی توصیف می‌شد/ از حمله آمریکا به ایران استقبال می‌کند/ مرتبا می‌گفت جمهوری اسلامی شش ماه دیگر سقوط می‌کند/ مشایی را برجسته کرد تا ضربه‌گیر باشد
گروه سیاسی جهان نيوز: عبدالرضا داوری، از چهره های نزدیک به احمدی نژاد و به ظاهر مجری برنامه‌های رسانه‌ای او، ظاهرا از احمدی نژاد فاصله گرفته و یکی از منتقدان رادیکال جریان موسوم به بهار(انحرافی) و یا به تعبیر خود داوری «فرقه» شده است. داوری به افشاگری درباره احمدی نژاد، مشایی و بقایی پرداخته و نظرات واقعی این افراد درباره مسائل کشور و چارچوب فکری آنان را مطرح کرده است. البته که سیر سقوط احمدی نژاد امر پنهانی نیست و جهان نيوز تاکنون در گزارشات مختلفی به رفتارهای منحرفانه احمدی نژاد پرداخته است.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات داوری را در ادامه خواهید خواند:

*ابتدا باید بگویم که من در توئیت‌هایم به ماهیت فرقه‌گون جریان آقای احمدی‌نژاد اشاره کرده‌ام. در این ماهیت فرقه‌گون، رهبر فرقه دارای یک حریم قدسی می‌شود. من در سال‌های اخیر در جلساتی بوده‌ام که در آن جلسات آقای احمدی‌نژاد در تراز انبیا و اولیاء الهی توصیف می‌شد و این توصیفات در حضور خود او مطرح می‌شد. در ذهن ما این نکته فرو رفته بود که هر انتقادی به آقای احمدی‌نژاد همسویی با اسرائیل و صهیونیسم است. چون "شیمون پرز" گفته بود باید کاری کنیم که بودن در کنار احمدی‌نژاد به ننگ تبدیل شود، ما بدون اینکه به فراز و فرود انتقادها دقت کنیم، با منتقدین احمدی‌نژاد مخالفت می‌کردیم. ما حتی انتقادها علیه احمدی‌نژاد را نمی‌خواندیم و راستش فکر می‌کردیم هر انتقادی که به سمت آقای احمدی‌نژاد روانه می‌شود، از یک کانون واحد صهیونیستی است و این منتقدین دشمنان امام زمان هستند و آقای احمدی‌نژاد هم نایب خاص امام زمان است.

*احمدی‌نژاد خودش را در جایگاه ولیّ خدا یا حداقل در جایگاه "نایب خاص" می‌بیند. ایشان الان خبر از "ظهور صغری" می‌دهد. تا حالا چنین حرفی را به این صراحت نگفته بود.

*در دفتر ولنجک، اتاق‌ من و آقای دکتر عبدالرضا شیخ‌الاسلامی کنار هم بود. در شهریور ۱۳۹۹ یک روز با آقای شیخ‌الاسلامی وزیر رفاه در دولت اول احمدی‌نژاد صحبت کردم و به ایشان گفتم احتمال تایید صلاحیت آقای احمدی‌نژاد تقریبا منتفی است و به دکتر شیخ‌الاسلامی پیشنهاد دادم شما روی کاندیداتوری خودتان تامل کنید. اما آقای شیخ‌الاسلامی به خاطر همین شرایطی که آقای احمدی‌نژاد ایجاد کرده، که کسی نتواند در کنارش در فضای سیاسی موثر باشد، از پیشنهاد من مضطرب شد. منظورم این است که این اختلافات از مدت‌ها قبل شکل گرفته بود و الان که نظرات انتقادی‌ام را علنی کرده‌ام، این اختلاف نظر برای اطرافیان آقای احمدی‌نژاد اصلا عجیب نیست.


*مثلا پیام آقای احمدی‌نژاد دربارۀ شهادت سردار سلیمانی. من در جلسات حضور داشتم و می‌دانستم آقای احمدی‌نژاد با چه ادبیات و عباراتی راجع به حاج قاسم صحبت و قضاوت می‌کند. وقتی آن پیام توام با تجلیل را از آقای احمدی‌نژاد خواندم، دود از سرم بلند شد! یعنی از دوگانگی‌ای که ایشان در درون و بیرونش دارد، حیرت کردم.

*احمدی‌نژاد طرحی در ذهنش است که بر اساس این طرح جمهوری اسلامی به زودی فرومی‌پاشد و مانند شوروی سابق، که غرب از یلتسین استفاده کرد، الان هم جهان غرب از ایشان (احمدی‌نژاد) استفاده می‌کند و یک یلتسین ایرانی در دوران پس از جمهوری اسلامی متولد می‌شود! این تحلیل آقای احمدی‌نژاد است. احمدی‌نژاد از اواخر سال ۹۶ به بعد، مرتبا به ما می‌گفت جمهوری اسلامی سه ماه، حداکثر شش ماه دیگر سقوط می‌کند. حتی در اواخر سال ۹۹، وقتی که بحث انتخابات مطرح بود و من انتقاد می‌کردم از کنش آقای احمدی‌نژاد، آقای بقایی به من گفت اصلا ببین جمهوری اسلامی به انتخابات می‌رسد؟ یعنی تلقی‌شان این بود که جمهوری اسلامی تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سقوط می‌کند! آقای احمدی‌نژاد هم اعتقادش این است که جمهوری اسلامی نظام پایداری نیست و سقوط خواهد کرد.

*حملۀ آمریکا به ایران را هم عامل فروپاشی می‌دانستند و به شدت اخبار مربوط به حملۀ احتمالی را دنبال می‌کردند.....می‌گفتند اگر آمریکا حمله کند و زیرساخت‌ها را بزند، یعنی آب و برق قطع شوند، این نقطۀ آغاز فروپاشی جمهوری اسلامی خواهد بود.

*یکی از اخباری که ما با آقای احمدی‌نژاد به طور روزانه در اتاق ایشان مرور می‌کردیم، اخبار بورس بود. سقوط بورس که می‌توانست نارضایتی اجتماعی ایجاد کند و مردم را به کف خیابان بیاورد، یکی از اخبار مورد علاقۀ آقای احمدی‌نژاد بود.

بیشتر بخوانید:
رئیس بهاری‌ها میرحسین قبل از انتخابات می‌شود؟
چرا روحانی درباره احمدی نژاد درست فکر می‌کند؟
احمدی‌نژاد برای انتخابات چه نقشه‌ای در سر دارد؟

کار احمدی نژاد به خوانندگی زنان هم رسید
احمدی نژاد؛ از حمله به حاج قاسم تا لطافت با بن‌سلمان
چالش ۱۰ ساله با پرتغییرترین چهره‌های اخیر انقلاب
همدلی توییتری محمود احمدی‌نژاد با آنجلینا جولی
حمله احمدی نژاد به حزب الله و سپاه قدس +جزئیات
احمدی نژاد به خاطر رفتارهای آیت الله مصباح پیام تسلیت نداد


*مرتبا بدهی دولت به بانک‌ها را دنبال می‌کردند و فلاکت اقتصادی را نه فقط زمینه‌ساز آشوب‌های اجتماعی، بلکه وزنه‌ای می‌دیدند که می‌تواند این‌ها را در الاکلنگ قدرت بیاورد بالا.

*آقای احمدی‌نژاد در منشور بهار گفته است که رابطۀ امام زمان با همۀ انسان‌ها، رابطه‌ای یکسان است. ایشان از این مدعا می‌خواهد نتیجه بگیرد که "نیابت عام" وجود ندارد. می‌دانید که پایۀ تئوری ولایت فقیه این است که روحانیان و فقها "نیابت عام" دارند. حکومت دینی از همین نیابت عام استخراج می‌شود. احمدی‌نژاد سعی کرد با نیروهایی که با اصل ولایت فقیه تضاد یا زاویه دارند، ارتباط برقرار کند. من خودم در چند مورد از طرف آقای احمدی‌نژاد با عده‌ای از نیروهای سیاسی صحبت کردم. مثلا با آقای تاج‌زاده یا اعضای جبهۀ ملی و اعضای نهضت آزادی. من تلاش کردم نظر این افراد را نسبت به رویکرد آقای احمدی‌نژاد جلب کنم. هر چند که موفق نشدم.

*احمدی‌نژاد از یک نظر فرد زیرکی است. من معتقدم احمدی‌نژاد مشایی را برجسته کرد تا مشایی ضربه‌گیر او باشد. یعنی حواس‌ها متوجه آقای مشایی شود تا خود احمدی‌نژاد آسیب نبیند. احمدی‌نژاد از مشایی به عنوان سپری در فضای سیاسی استفاده کرد.

*احمدی‌نژاد اخیرا در عید نیمه شعبان به صراحت اعلام کرد که امام زمان چند سال است که ظهور کرده و منتظر تصمیم و ارادۀ ماست. این یعنی احمدی‌نژاد به "ظهور صغری" و "نیابت خاص" باور دارد. وقتی او می‌گوید امام زمان ظهور کرده، یعنی افراد معدودی با امام زمان در ارتباطند. شما این مدعا را بگذارید در کنار سخنرانی‌ای که احمدی‌نژاد چند روز قبل از نیمۀ شعبان ایراد کرد. در این سخنرانی احمدی‌نژاد گفت جهان دارد احمدی‌نژادی می‌شود. منظور او از احمدی‌نژادی شدن، بهار انسانی است. کد "بهار انسانی" در گفتارهای احمدی‌نژاد هم یعنی امام زمان. یعنی احمدی‌نژاد در این‌جا یک همسانی بین خودش و امام زمان برقرار می‌کند!

*آنچه به صورت حداقلی بروز می‌دهد، خودش را به عنوان یکی از نواب خاص ترسیم می‌کند. ولی تصویری که در جلسات خصوصی ترسیم می‌شود این است که خود آقای احمدی‌نژاد ولیّ خداست!

*این‌ها اعتقاد دارند در هر عصر فقط یک ولیّ خدا حضور دارد.

*وقتی می‌گویند آقای احمدی‌نژاد ولیّ خداست، با توجه به اینکه ولیّ خدا را یگانه و انسان کامل می‌دانند، در واقع منظورشان این است که احمدی‌نژاد انسان کامل است. 

*ایشان به مهدویت حول محور خودش اعتقاد دارد. به نظرم ایشان دچار یک نوع بیماری اختلال روانی است و از نوعی توهم رنج می‌برد که اخیرا یکی از روانشناسان کشور هم به این موضوع پرداخت.

*من چند سال است آقای احمدی‌نژاد را از نزدیک می‌شناسم اما عبارت "ولیّ خدا" را اولین بار آذر ماه سال گذشته شنیدم و شوکه شدم. در جلسه‌ای که با آقای احمدی‌نژاد و بقایی داشتم، آقای بقایی این عبارت را در توصیف احمدی‌نژاد به کار برد و احمدی‌نژاد هم هیچ واکنشی نشان نداد. یعنی بیماری ناشی از توهم ایشان در طول زمان تشدید شده است.

* آقای احمدی‌نژاد مطلقا اهل مطالعه نیست. داده‌هایی که ایشان در سخنانش ارائه می‌کند، برگرفته از متون کلاسیک اقتصادی و فلسفی نیست. ایشان این داده‌ها را از دیگران می‌شنود و بیان می‌کند. برای همین گاهی در بیان عبارات و کلمات دچار خطای فاحش می‌شود. مثلا نمی‌داند کجا بگوید مارکسیسم، کجا بگوید مارکسیست. یا اخیرا احمدی‌نژاد یک جلسۀ شعرخوانی حافظ برگزار کرد و آنجا معلوم شد تفاوت ملَک و ملِک را نمی‌داند. آن مصرع مشهور حافظ را این طور خواند: من ملِک بودم و فردوس برین جایم بود. بعد با این مایه از سواد، نشسته شعر حافظ را معنا می‌کند. واقعیت این است که من از موضع اقتصاد سیاسی جذب ایشان شدم اما هر چه جلوتر آمدیم، دیدم رویکردهای عجیب ایشان در حوزه‌های اعتقادی، به اقتصاد سیاسی‌ مد نظرش هم دارد لطمه می‌زند. یعنی عملاً آن را به حاشیه می‌برد.

*جلسه‌ای بود در منزل آقای بقایی. من و آقای بقایی و آقای احمدی‌نژاد حضور داشتیم. بحث راجع به انتخابات آمریکا بود. آقای احمدی‌نژاد تحلیلش این بود که اگر بایدن پیروز شود، اصلاح‌طلبان در ایران قوی می‌شوند و در این صورت نظام و رهبری و سپاه نیرویی ندارند که آن را جلوی اصلاح‌طلبان بگذارند؛ بنابراین مجبورند راه را برای من باز کنند. احمدی‌نژاد پیروزی بایدن را به نفع خودش می‌دانست. حدود چهل دقیقه بحث کردیم. من به آقای احمدی‌نژاد گفتم اگر نظام همین امروز آقای مهندس موسوی را از حصر بیرون بیاورد، او را به شما ترجیح می‌دهد؛ آقای خاتمی و آقای روحانی که جای خود را دارند و به طریق اولی بر شما مرجح خواهند بود.

*واقعا هم به نظرم جمهوری اسلامی فرسنگها از احمدی‌نژاد دور شده و من واقعا تایید صلاحیت مهندس موسوی را محتمل‌تر از تایید صلاحیت احمدی‌نژاد می‌دانم. این تحلیل را بیان کردم ولی احمدی‌نژاد نظرش این بود که پیروزی بایدن موجب تایید صلاحیت خودش در انتخابات ریاست جمهوری می‌شود. بحث به درازا کشید و آقای بقایی به من گفت چرا شما این قدر با آقای احمدی‌نژاد چالش می‌کنی؟ و بعد بقایی به من گفت ایشان در جایگاه انبیا و اولیاء الهی است و ما فقط باید از ایشان تمکین کنیم و شما هم تمکین کن. من هم گفتم من چنین اعتقادی ندارم که بخواهم به آقای احمدی‌نژاد این طور نگاه کنم. به هر حال بقایی جلوی خود احمدی‌نژاد چنان حرفی زد و احمدی‌نژاد هم متاسفانه هیچ واکنشی نشان نداد.

*یکبار از آقای مشایی راجع به عباس غفاری سوال کردم و مشایی هم گفت که عباس غفاری را یکبار در منزل محمدرضا رحیمی، معاون اول احمدی‌نژاد، دیده است و دیدارشان در حد یک ساعت بوده.

* در اینکه آقای مشایی اهل نمازهای مستحبی و عبادت و تهجد است، تردیدی ندارم. خودم این را دیده‌ام. اما اینکه این تهجد در یک چارچوب خاصی باشد، خبر ندارم. من در این حوزه‌ها صحبتی نکرده‌ام با آقای مشایی.

*چند شب قبل، کسی در کلاب هاوس از من پرسید که بقایی گفته بیستم هر ماه اگر از دوستانم پول قرض نکنم، زندگی‌ام نمی‌چرخد. اما من به عمارت آقای بقایی در آبسرد رفته‌ام و از زندگی شخصی ایشان خبر دارم. درآمدهای ایشان را از محل تجارتخانه‌ای که در میدان رسالت دارد، می‌دانم. این خیلی زشت است که ما بگوییم ما بسیار پاکدست هستیم و اصلا چیزی برای خوردن نداریم ولی چندین خانه و ماشین داشته باشیم. آقای بقایی دو تا خانۀ ویلایی در تهران دارد. یعنی منزلش آپارتمان نیست. آقای بقایی برای دو تا همسرش دو تا خانۀ ویلایی دارد و یک ویلا هم در آبسرد دارد.

*آقای احمدی‌نژاد مجموعه‌ای از تناقضات است. احمدی‌نژاد بسته به موقعیت خودش و نسبتش با کانون‌های قدرت، سیاست‌ورزی‌اش تغییر می‌کند. ایشان در شورای عالی امنیت ملی با آقای علی لاریجانی درگیر شد و او را برکنار کرد، اما در سال ۸۷ از آقای لاریجانی برای کسب ریاست مجلس، در رقابت با حداد عادل، حمایت کرد. یعنی تیم خودش را روانۀ مجلس هشتم کرد تا علی لاریجانی رئیس مجلس شود. بعد دوباره با همین آقای لاریجانی دچار مشکل شد.

*احمدی‌نژاد در نسبت با آمریکا و اسرائیل و عربستان هم این طور است. امروز در چارچوب پروژۀ "یلتسین ایرانی" لازم می‌بیند که به این کشورها سیگنال مثبت بدهد تا به زعم خودش با حمایت این کشورها بتواند پرچمدار تغییر سیاسی در ایران شود.  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
احمدی نژاد مرد بزرگیه، هر چقدر میخواید علیه ش بنویسید، اون چشم مردم نمیافته هرگز
Iran, Islamic Republic of
خَتَمَ اللَّهُ عَلىٰ قُلوبِهِم وَعَلىٰ سَمعِهِم وَعَلىٰ أَبصارِهِم
United States
.......
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد قطعا دچارانحراف سیاسی است...
United States
انحراف از چی؟میشه بگی؟.
Iran, Islamic Republic of
از خط ولایت
United States
خط ولایت رو تو تعریف میکنی؟
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
محمود خودتی؟ شیطون کامنت ناشناس میذاری؟!!!!!!!
سرور
Iran, Islamic Republic of
........
آفرین جهان بالاخره واقعیت احمدی نژاد را گفتی...
United States
احمدی نژاد محبوب دل های مستضعفینه..
Iran, Islamic Republic of
از فعل ماضی استفاده کن. باید بگی بود.
سرور
Iran, Islamic Republic of
بود.هست.خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
درسته
خدا خودش محافظش هست در برابر دشمناش!
هـفـت کـچـلـون
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد آنقدر فرافکنی نکن، ... راستی از مشاهیر جونت چه خبر
Iran, Islamic Republic of
هفت کچلون با این حرفها خودت را به در چالوس می اندازی ....
Iran, Islamic Republic of
ببینید فایده ندارد.این بابا معلوم نیست . بلاخره معلوم می شود.چرا و برای چی این حرف ها را زده.
Iran, Islamic Republic of
.....
بهاری الاصل
Iran, Islamic Republic of
هر کسی از ولایت خارج شود مردود است
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
. بهتر است یک سری به افاضات این آقا در چند سال گذشته بزنید .
محمد
Iran, Islamic Republic of
هم دلسوزان انقلاب بدانند هم طرفداران احمدی نژاد تاریخ مصرف وی تمام شده است. چه بخواهند چه نخواهند.
Iran, Islamic Republic of
هر وقت حق و حقیقت تاریخ مصرف داشت، احمدی نژاد و جریان عدالتخواه هم داره
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
سوال:
اساسا دستگیری داوری همزمان با دستگیری روح الله زم به چه دلیل بود و پس از دستگیری داوری به دلیل ارتباط با روح الله زم چه اتفاقی افتاد که ایشان نسبت به احمدی نژاد تغییر موضع داد؟؟
United States
این نکته ظریفیه
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
داوری بارها و بارها گفته نه مشاور احمدی نژاد بوده و نه هیچ ارتباطی با ایشون داره و بارها گفته مواضعش شخصی است و هیچ ارتباطی با احمدی نژاد نداره...
برید پی کارتون
United States
عمرن اگه این قوم اینو بفهمن.
احمدی نژاد محبوب ما و همه مستضعفینه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مستضعفان فکری
Iran, Islamic Republic of
ما به حرفهای داوری چکار داریم .حرفهای خود احمدی نژاد و افعالش ،از قهر ۱۱ روزه گرفته تا الان مصاحبه هاش با رسانه های معلوم الحال و نظراتش همه و همه نشان از انحراف و تغییر مسیرشه .راستی معنای دیدارهای اخیرش با سید حسن چیه ؟!
United States
یک مشت حرفا های بی اساس میزنی و برای اونا دلیل هم میخای..خیلی جالبه.
Iran, Islamic Republic of
مردم تعیین میکنند که تاریخ مصرف چه کسی تموم شد نه باندهای قدرت و ثروت
هر قدر هم که بگید چوب پنبه تو گوش برخی هاشونه!!
Iran, Islamic Republic of
هر کس از مسیر انقلاب و ولایت فقیه خارج شود. عاقبت خوبی ندارد!!
.
Iran, Islamic Republic of
هرکی از ولی جدا بشه... کم میشه
کلی هم مصداق داریم
هادی
Iran, Islamic Republic of
حیف از کجا به کجا رسید
کلا رد داده....
الفاتحه.... اینایی که دورش جمع شدن و براش شعار میدن رو میشناسم
اونا دیگه چقدر بدبختن... یارو یه جور دکتر دکتر میکنه حالت بهم میخوره
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
واقعا برایتان متاسفم که به اندازه یک دقیقه حاضر به فکر کردن نیستید، و همینطوری هر چی بهتان میگویند را باور می کنید
United States
.....
از اول مشکل داشت؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
منبع خبرتان را نگفتید ...... ؟!!!!!!!
ممصادق
Iran, Islamic Republic of
لازم باشه جهان از عصر ایران هم مطلب میذاره.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز هر خبر دروغی هم که بشه باهاش احمدی نژاد را تخریب کرد و کوبید را شده از مریخ هم میگیره!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
بااین اوصاف ومواضع ایشان اکنون چرا بر کرسی تشخیص مصلحت برای مردم ایران تصمیم میگیرد؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
.. در مجمع تشخیص مصلحت احمدی نژاد فقط یک رای دارد..
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
هر چه قدر بکوبید عزیز تر می شود مطمئن باشید
Iran, Islamic Republic of
👏👏👏👏👏
Iran, Islamic Republic of
شما نمی توانید محبوب قلب ملت ایران را با این اراجیف تخریب کنی حاج محمود یک در نایاب است که هیچ رقیبی ندارد
Iran, Islamic Republic of
شما درست می فرماییدو.....
Iran, Islamic Republic of
....
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
آقای داوری خداتورابیامرزد به بدراهی پا گذاشته ای .
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران متاسفانه فقط زمان حال رو می بینند و یادشان نیست این احمدی نژاد چه بلایی سر این مردم - اورد .
Iran, Islamic Republic of
چه بلایی سر مردم ایران آورد ؟؟؟؟.
United States
بلا کم بود؟؟سهام عدالت..یارانه..مسکن مهر..هوا فضا..موشکی..کاهش فاصله طبقاتی..و....این همه بلا کم نیست؟
Iran, Islamic Republic of
اینها که همه اش رحمت خدایا هر چه زودتر از این نوع بلاها برای ما بفرست
Iran, Islamic Republic of
تو برو آب بریز اونجات
Iran, Islamic Republic of
یکی از هزاران بلای احمدی نژاد، ساخت 4200000هزار مسکن مهر و خانه دار کردن مردم
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان و حامیان ایشان کلاه خودشون رو بندازن بالا !!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد مقبول مردم ایران است...
Iran, Islamic Republic of
و مقبول .....!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
بابا دست وردار جهان تا دیروز چشم دیدن داوری نداشتی حالاافشاگریش منتشر میکنی افق اصولگرایی کجاست
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مرد فقط احمدی نژاد
Netherlands
با این که احمدی‌نژاد قابل دفاع نیست ولی داوری هم قابل اطمینان نیست.
Netherlands
احمدی نژاد زمانی کاندیدای جوان انقلابی بود. جوان ترین رییس جمهور و البته انقلابی ترین.
United States
بود.
Iran, Islamic Republic of
و هست
United States
.....
Iran, Islamic Republic of
تا الان هر کاندیدای برای ریس جمهور اومده انگشت کوچیکه احمدی نژاد هم نیست خودتون هم میدونید حریفاهاش به گردش هم نمی‌رسند ...!!!!!!
United States
تا زمانی که احمدی نژاد در خط ولایت بود کارش قابل دفاع بود اما الان برعکس شده است
Iran, Islamic Republic of
شما خطکش ولایتی!! ....
Iran, Islamic Republic of
دلم برای استضعاف فکری طرفدارای احمدی نژاد میسوزه...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خط ولایت یعنی خط مولا امیرالمومنین
Iran, Islamic Republic of
فقط و فقط اکثریت ملت
تقوایی فرد
Iran, Islamic Republic of
قبل از داوری خان ها و خان زاده های زیادی بودند که می خواستند چهره ی دکتر احمدی نژاد را مخدوش کنن اما حذف شدند.
Iran, Islamic Republic of
۱۰ سال پیش همگی به به و چه چه میکردید برایش!!!!! چی شد؟؟!!! .
علی
Iran, Islamic Republic of
از وقتی ولایت رو گذاشت و رفت... برا همین دیگه بره پی کارش
Iran, Islamic Republic of
حالا این یک چیزهایی که نیاز به سند واثبات دارن گفته چرا شما ذوق کردین
Iran, Islamic Republic of
هر کی میخواد به نون و نوایی برسه با احمدی نژاد اینجوری برخورد میکنه
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز با چند جبهه می خواهید درگیر باشید .
اصلاح طلبان را نتوانستید از صحنه بدر کنید دنبال اذیت کردن احمدی نژاد هستید
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب و اصولگرا(جدیدا اسم انقلابی رو به خود چسبوندن) فرقی باهم ندارند فقط در ظاهر...
Iran, Islamic Republic of
بلای بدی سر کشور آوردی اقای احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
بالاتر جوابتان را دادند
سرور
Iran, Islamic Republic of
بله. خصوصا بلای مسکن مهر، بلای سربلندی هسته ای و صدها و هزارها پروژه عمرانی از سد و راه و راه آهن و ......بازم بگم؟!
United Arab Emirates
هر چیزی باید جای خودش باشه. کسی نمیخواد کارهای مفید ایشون رو نفی کنه. ولی ب.....
United Arab Emirates
چقدر ریاست جمهوری به احمدی نژاد مزه کرده. چقدر دلش میخواد برگرده تو بازی
محسن اصفهان
Iran, Islamic Republic of
سايت محترم جهان نيوز به دو دليل نبايد اظهارات اقاى داورى را نشر دهيد انهم با ذوق زدگى زياد اولا اتهامات اقاى داورى چيزى شبيه به اين كه ايشان خارج از دين ولايت است فقط مانده كه بگويد احمدى نژاد بهايى در حالى كه احمدى نژاد هموار سخنش را با دعاى فرج اغاز ميكند ثانيا هنوز بريدن اقاى داورى از جريان احمدى نژاد چرا وبه چه دليل مشخص نيست .
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
داوری با احمدی نژاد نبود...
Iran, Islamic Republic of
اون عزیزی که احمدی نژاد بلا سر مملکت اورد خدمت ایشان عرض شود که اتقاقا اولا جناحی و سیاسی نظر نده،چرا که بیشترین رسیدگی به قشر مستضعف دوره ایشون و همچنین نظام اسلامی عزت داشت،اقتدار داشت،فقر و بیکاری کم بود و همچنین با ده میلیون هم می تونستی خون بخری.و از همه بالاتر بدنه مدیریتی دولت پر بود از نیروهای انقلابی و...عزیزم حرف مفت نزن پس.بلا را دولت جناب روحانی سر این ملت اورد که جنابعالی بهش رای داده ای.
اما امروز مشکل نیروهای انقلاب با احمدی نژاد اینه که ایشون از ولایت و آرمان های امام و انقلاب فاصله گرفته و زاویه پیدا کرده است و...
Iran, Islamic Republic of
این خط آخریت باعث شد همه نظرت خراب بشه و نشه مثبت داد... .
Iran, Islamic Republic of
عزیز احمدی نژاد گذشته با حال هیچ فرقی نکرده .
Iran, Islamic Republic of
خیلی سطحی نگر هستید.
خخخخخخخخخخخ انگار در زمان معجزه فضا تشریف داشتید قربان ئ
Iran, Islamic Republic of
الان که معجزه همه هزاره ها اقتصاد کشور را نابود کرده است.
Iran, Islamic Republic of
بنظر من نباید بین دو موضوع جدا یک نظر داد داوری باید جابگوی کارها و صحیت های خودش باشه احمدی نژاد هم همینطور ببینید حرف درست کجاست؟!
Iran, Islamic Republic of
چند سال در گیر بازنشستگی پدرم بودیم به هر دری زدیم موفق نشدیم !؛بعد از روی کار آمدن دکتر یک نامه از یک روستای دور افتاده نوشتیم و پس از گذشت دو ماه بازنشست شد!،هنوزم سر نماز دعاش میکند؛خدا هفت جد و آبائش را بیامرزد!؛...
متاسفانه احمدی نژاد مهره سوخته شد!
Iran, Islamic Republic of
الان خودت مهره چی و کی هست؟+!
حنانه
Iran, Islamic Republic of
الهی به آبروی آبرو داران در گاهت عاقبت همه مارا ختم به خیر کن
Iran, Islamic Republic of
.
سوای از صحت اظهارات جناب داوری
احمدینژاد در پیام شهادت سردار عزیز اسلام شهید سلیمانی از او تجلیل نکرد بلکه فقط برخی ویژگی های سردار رو توصیف کرد.
Iran, Islamic Republic of
تجلیل را به چی میدونی آخه؟.
علی
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد همتون ازاومدن احمدی نژاد هراس دارید
Iran, Islamic Republic of
جالبه افرادی که او را معجزه هزاره سوم می نامیدند و نامه های او به سران کشورهای جهان را با نامه های پیامبر مقایسه می کردند الان به این نتیجه رسیدند که ایشون چطوری است
Iran, Islamic Republic of
میزان حال فعلی افراد است، اگر به گذشته برگردیم دوباره به ایشان رای میدیم،..... ...
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر احمدی نژاد عزیز .
ایرانی
اشتباه مثبت دادم نظرم منفی بود احمدی نژاد 1400 به هیچ وجه قابل دفاع نیست.
Iran, Islamic Republic of
نظر شما اصلا ارزشی برا دکتراحمدی نژاد و مردم ایران ندارد خوشبختانه
Iran, Islamic Republic of
احتمالا سرکاریه
Iran, Islamic Republic of
این بابا اصلا معنی ولی خدا رو نمیدونم چون احتمالا به ولایت اعتقادی نداره، بنظر من اعتقاد والتزام احمدی نژاد به ولایت مطلقه فقیه از تمام کاندیداهای حاضر ریاست جمهوری بیشتر است. او صادق است .....
Iran, Islamic Republic of
بنظرم سناریو این گروه با وجود دانستن رد صلاحیت شدن، شرکت در انتخابات و درخواست رای دادن به آنها و باطل کردن رای گیری با افزایش آرا باطل به احمدی نژاد است..
Iran, Islamic Republic of
یک کلام ختم کلام . یا احمدی یا هیچ احدی. زاکانی جان خودتو خسته نکن.
United Arab Emirates
اصول گراها تا دیروز یکی از دلایل انحراف احمدی نژاد را نزدیکانی چون داوری می دونستند حالا چی شده .
Iran, Islamic Republic of
داوری نفذی بیش نیست این تیتر زدن اوج عقده هاتونو رو نشون میده ....
Iran, Islamic Republic of
آقای داوری
آیا مطمئنید که تهمت و افترا نمی زنی
ایرانی
داره نقل قول می کنه افترا چیه؟
Iran, Islamic Republic of
.......
صار
Romania
......
سیدرضا
Denmark
اون زمان خیلی کار کرد ولی الان از راه بدر شده
Darius
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد بهتره که بره به آنجلینا جولین و بن سلمان نامه بنویسه و دوباره رئیس جمهور شدن را فراموش کنه. ...
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد انسان پاک دستی بود.
فقط سئوال اینه که جریان انحرافی از چی انحراف داشت.
علی
البته تخریب احمدی نژاد توسط آقای زاکانی و جهان نیوز چیز جدیدی نیست ......!!!!!!!!!!
...
Iran, Islamic Republic of
سلامم.در اینکه احمدی نژاد مشکلاتی داره شکی نیست. و باید دوستان و.. کمکش کن . از وضعیت بیرون بیاد..
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی دهن احمدی نژاد را باز نکن.......!!!!!!!!خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
چه بلایی سر ایشان آورده اند که مجبور شده است این حرف ها را بزند.....
Iran, Islamic Republic of
از سال 84 و تولد گفتمان 3 تیر با نماد این گفتمان یعنی احمدی نژاد همه غیر انقلابی ها (چپ، راست، کارگزار- علیه خدمتگزار) خواسته و ناخواسته بسیج شدند.....!!!
حمه روندز
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای احمدی نژاد رفقای نیمه راه زیادی داشتند ودارند اما آنچه واضح است ایشان شخصیتی تخریب ناپذیر است....!!!!!!!!!
جعفر
Iran, Islamic Republic of
سلام
احمدی نژاد آدم صالحی بود.اینکه چرا به مرور زمان این که چرا ایه همه تغییر کرده واقعا"عجیبه
Iran, Islamic Republic of
درود بر انسان پاک ومخلص وانقلابی جناب دکتر احمدی نژاد
خجی چاورش
Iran, Islamic Republic of
کسیکه عمری درخدمت نظام وانقلاب بوده ودر دوره مسئولیت اجرایی کشور منطبق با ارزشهای امام وانقلاب عمل کرده واقدامات ماندگاری به یادگارگذاشته به گونه ای که امروز اکثریت مردم ایران از ایشان حمایت قاطع دارند با هیچ ابزاری ترور شخصیت نخواهد شد .
لاله رنگین
Iran, Islamic Republic of
بدون حضور احمدی نژاد در عرصه سیاسی کشور نباید انتظار حضور با نشاط مردم را داشت...!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
چقدر با مردمی نژاد مخالفدهستید!! .
قدرت
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی به کجا چنین شتابان،.
United Arab Emirates
احمدی نژاد مرد بزرگ عدالت و تلاش برای ایران
Iran, Islamic Republic of
عدالتی که معاونینش به جرم اختلاس زندانی شدند
karim
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
اصولگرا واصلاح طلب مهم نیست انقلابی بودن مهم.احمدی نژاد خیلی به آب وآتیش میزنه که رئیس جمهوربشه اماتایید نمیشه بیخودم وقتتون هدرندید
Iran, Islamic Republic of
.....
....
Romania
جهان نیوز قبلاتورا به عنوان یک مکتبی می شناختم اما از وقتی با احمدی نژاد مخالفت میکنی یک خبرگذاری ضد انقلاب و ضد دین و مخالف منافع ملی می شناسم. از خادم ملت امید محرومان و مستضعفین عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.!!!!
Romania
در انتخابات پیش رو هردو جریان قدرت طلب ( اصلاح طلب و اصول گرا) علیه خادم ملت با هم ائتلاف خواهند کرد ولی از ملت سیلی سختی خواهند خورد
Iran, Islamic Republic of
درودبر احمدی نژاد ازاد اندیش!!!!!
Iran, Islamic Republic of
به جون هر چی مرد احمدی بر می گرده وجود ایشان در انتخابات یعنی شور و حال به انتخابات ....
روح الله
Iran, Islamic Republic of
دشمنانی که پشت محمود ایستاده بودند.دنبال میرحسین سازی از او در انتخابات۱۴۰۰بودند .