پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

راهنمای خرید لوستر طبقاتی برای خانه های دوبلکس

دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 759889
لوستر های طبقاتی بیشتر در منازل دوبلکس، راه پله های بزرگ، مساجد، سالن های پذیرایی و ... بیشتر کاربرد دارند، ناگفته نماند که این لوسترها جلوه ی بسیار شیک و خاصی به منزل می بخشند. جهت انتخاب و خرید لوسترهای طبقاتی به راهنمای خرید لوستر طبقاتی برای خانه های دوبلکس مراجعه نمایید.
یکی از دغدغه های بسیار از افراد که خانه های دوبلکس دارند انتخاب و خرید لوستر مناسب است پس با راهنمای خرید لوستر طبقاتی برای خانه های دوبلکس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که دکوراسیون منزل برای شما حائز اهمیت است به جرات می توان ادعا کرد که این وسیله یکی از جذاب ترین وسیله نور پردازی است که در دکوراسیون داخلی منزل شما تاثیر خارق ‌العاده ای دارد. امروزه انواع مدل های شیک و متنوعی در بازار موجود می باشند که انتخاب را برای همگان سخت کرده است. انواع این مدل ها شامل سقفی، سقفی کریستالی، سقفی چوبی، مدرن و طبقاتی و ... می باشند.
  • لوستر سقفی: در واقع این نوع از مدل ها به سقف چسبیده اند و هیچ گونه آویزی ندارند و بسیار ساده هستند و برای سقف های کوتاه بسیار مناسب می باشند. برخی از مدل های آن شامل سقفی کریستالی، چوبی، اسپرت و برنز هستند.

    لوستر سقفی چوبی: در حقیقت این نوع از مدل ها با طراحی خاص، زیبا و قیمت های مقرون به صرفه ای که دارد موجبات برتری و محبوبیت بالای این نوع مدل های زیبا در قیاس با مدل های دیگر را فراهم کرده است.

    لوستر سقفی کریستالی: به جرات می توان ادعا کرد که زیباترین نوع مدل سقفی، مدل کریستالی است. طراحی شیک و بسیار ویژه کریستال های موجود در آن باعث شده تا نوری بسیار زیبا و منحصر به فرد به وجود آورند.

    لوستر مدرن: همان طور که از نامشان پیداست مدرن و جدید هستند این مدل ها نسبت به انواع کلاسیک زرق و برق کمتری دارند و در عین حال زیبا و ساده هستند و به راحتی با هر نوع دکوراسیونی ست می شوند. بیشتر مدل این نوع، حالت فانتزی دارند.
 راهنمای خرید لوستر طبقاتی برای خانه های دوبلکس و شیک

سبک و چیدمان منزل

بنابراین باید با توجه به سبک و چیدمان منزل خود، مدل مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. مثلاً سبک منزل شما سنتی است یا مدرن؟ پس قبل از خرید آن، سبک و چیدمان منزل خود را تعیین کنید چون لوستر جزء آن دسته از وسایل نیست که هر ساله نیاز به تعویض داشته باشد هنگام خریدن، رنگی را انتخاب کنید که با بیشتر لوازم خانه هماهنگی داشته باشد و در ادامه ی این مطلب به راهنمای خریدلوستر طبقاتی خانه های دوبلکس و راهنمای خرید لوستر برای سقفکاذب و کوتاه

 می پردازیم. همانطور که میدانید معمولاً خانه های دوبلکس دارای سقف بلندی هستند و می توان از مدل های طبقاتی استفاده نمود و هر چه سقف بلند تر باشد دست شما در انتخاب این وسیله باز است.

یکی از مشکلات این مدل های طبقاتی بزرگ، حمل و نقل آن ها است که امکان شکسته شدن آن ها وجود دارد پس توصیه ما به شما عزیزان این است که کاملا مونتاژ نشده باشد. جالب است بدانید که این نوع مدل ها را در بسته بندی های محکمی قرار می دهند و بعد از حمل آن به مکان مورد نظر ( توسط افراد همان شرکت) اقدام به  نصب آن می کنند. ناگفته نماند که مدل های سقفی بهترین و مناسب ترین گزینه برای سقف های کوتاه و کاذب محسوب می شوند.

جهت خرید انواع مدل های زیبا با قیمت های مقرون به صرفه می توانید به وب سایت ما به نشانی www.lustercenter.com  مراجعه نمایید.
 
راهنمای خرید لوستر طبقاتی برای خانه های دوبلکس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *