کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه ریزی برای کنکور ۱۴۰۱ را از بهار ۱۴۰۰ آغاز کنید

19 فروردين 1400 ساعت 11:27


برنامه‌ ریزی درسی برای مطالعه و آمادگی برای شرکت در کنکور سراسری همیشه از تابستان آغاز می‌شود به این صورت که دانش‌آموزان پس از اتمام سال تحصیلی خود در بهار، به دنبال خرید منابع آموزشی هستند و با کمک افرادی که این مسیر را به تازگی گذرانده‌اند، برنامه ریزی خود را آغاز می‌کنند. اما پیشنهاد مشاوران موسسه حرف آخر این است که برنامه ریزی کنکور را از بهار آغاز کنند تا مسیر اجرایی برنامه های خود را از ابتدای تابستان به اجرا برسانند.



هدفگذاری تحصیلی در بهار، بهترین تصمیم برای برنامه ریزی کنکور 1401
یکی از اقدامات مهم و تاثیر گذاری که در فصل بهار باید به انجام برسد این است که دانش آموزان و داوطلبان هدفگذاری مشخص و کاملی از مسیر سال آینده خود داشته باشند. قرار نیست در بهار فرایند تست زنی و مطالعه دروس انجام شود اما همین که مسیر تحصیلی افراد مشخص شود تا حد بسیار زیادی می تواند به نتیجه بهتر در سال آینده کمک کند.

انتخاب رشته از بهار، فرصتی برای برای هدفگذاری دقیق برای کنکور 1401
رشته های دبیرستانی در حالت کلی به سه گروه علوم ریاضی، تجربی و انسانی تقسیم می شود. در این میان بسیاری از دانشجویان و داوطلبان قصد دارند تا برای انتخاب رشته خود، دو رشته زبان و هنر را مورد بررسی قرار دهند به همین خاطر و با توجه به سرفصل های متفاوتی که هر کدام از دو رشته ذکر شده دارد، پیشنهاد می‌کنیم تا هدف نهایی خود برای برنامه ریزی و تلاش را از همین فصل بهار انتخاب کنید.

تهیه منابع آمورشی معتبر، شاه کلید برنامه ریزی کنکور 1401 در بهار
یکی دیگر از ویژگی های مهم برنامه ریزی در فصل بهار این است که شما زمان مناسبی برای تحقیق و انتخاب منابع آموزشی و کمک آموزشی دارید. در این شرایط شما می توانید کلیه کتاب های تست و کنکور مورد نیاز خود را مورد بررسی و تحقیق قرار دهید تا با شروع فصل تابستان و چاپ سری جدید کتاب ها بتوانید بدون فوت وقت کتاب های مورد نیاز خود را سفارش دهید.


در این بین پیدا کردن منابع آموزشی ویدئویی مانند فیزیک حرف آخر می تواند نقطه عطفی در برنامه ریزی های شما باشد تا شما بتوانید تابستان و اولین فصل مطالعاتی خود را دسته پر آغاز کنید.

مکان مورد نظر خود را برای مطالعه و تست از همین حالا انتخاب کنید
شاید در ابتدا کمی غیر منطقی به نظر برسد اما باور کنید که انتخاب مکان مناسب برای مطالعه و تست زنی از بهار کاملا به موقع است.

شما در فصل بهار زمان مناسبی برای تهیه وسایل مورد نیاز و آماده کردن محل مورد نظر خود برای مطالعه را دارید. به عنوان مثال اگر اتاق شما فاقد نور کافی است، در این بازه زمانی و بدون فرصت سوزی می توانید برای نورپردازی مناسب خانه خود فکری کنید و یا اگر خانه شما نیاز به تغییر دکوراسیون دارد، این فرصت سه ماهه می تواند بهترین و بهینه ترین زمان ممکن باشد.

زمان بندی برای مطالعه و تست زنی را از بهار آغاز کنید
زمان بندی فصلی از جمله نکات طلایی برنامه ریزی کنکوری است که باید به آن توجه داشته باشید. به این نکته مهم دقت داشته باشید که شما اولین نفری هستید که می‌توانید در مورد زمان آغاز و پایان مطالعه و شروع تست زنی، خود برنامه ریزی داشته باشید. پس از همین فصل بهار برنامه ریزی خود را آغاز کنید تا در دوره تابستان و پاییز بتوانید با ریز زمان بندی دقیق برای پاییز و زمستان فرصت های طلایی خود را برای تست زنی و کسب رتبه برتر انتخاب کنید.

به عنوان مثال شما می توانید برنامه مطالعاتی خود را به دو بخش دروس عمومی و تخصصی تقسیم بندی کنید و در این زمان برای مطالعه دروس، زمان بندی تست زنی و جمع بندی کلی درس های خود برنامه ریزی کلی داشته باشید.


استفاده از پکیج آموزشی حرف آخر، بهترین انتخاب برای برنامه ریزی بهار کنکوری ها
ما در این مقاله با شما در مورد روش ها و دلایل اهمیت برنامه ریزی کنکور از بهار صحبت کردیم. توجه داشته باشید که این سبک برنامه ریزی می تواند تا حد بسیار زیادی شما را به نسبت سایر داوطلبان، یک قدم به جلو سوق دهد، پس تا زمانی که بهار به پایان نرسیده است از این فرصت طلایی استفاده کنید تا بتوانید قدم های هدفمند خود را برای قبولی در کنکور 1400 از حالا آغاز کنید.

شما می توانید برای تکمیل برنامه ریزی و هدفگذاری های خود برای مطالعه کنکور، همین حالا پکیج کامل حرف آخر را تهیه کنید و به جای برنامه ریزی برای حضور فیزیکی در کلاس های آمادگی کنکور زمان خود را برای مشاهده ویدئوهای آموزشی با کیفیت و مرور مجدد آن ها بگذارید.


کد مطلب: 759489

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/759489/برنامه-ریزی-کنکور-۱۴۰۱-بهار-۱۴۰۰-آغاز-کنید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com