کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرکاربردترین لوازم آشپزخانه بوش برای مقابله با کرونا

19 فروردين 1400 ساعت 11:16


این روزها که درگیر حال و هوای کرونا هستیم به شدت نگران این هستیم که نکنه خودمان یا عزیزانمان به این ویروس منحوس دچار بشن و تا مدت ها بهبود پیدا نکنند. بهترین کار برای مقابله با بیماری، پیشگیری کردن از ابتلا شدن به آن     است. توی لوازم آشپزخانه وسایلی هستند که به شما توی این راه کمک می کنند.
برند بوش نیز چنین موضوعی را درنظر گرفته و در حال حاضر لوازم پرکاربرد در دوران کرونا را برای شما فراهم کرده است.  در این معرفی، خانه بوش برخی از لوازم خانگی را با قیمت‌های عالی و کیفیت فوق العاده برای فروش گذاشته و در انتخاب بهترین آن ها به شما کمک خواهند کرد. از جمله محصولاتی که قرار هست به آن بپردازیم می توان به گریل بوش، مخلوط کن بوش و آبمیوه گیری بوش اشاره کرد.

انتخاب بهترین گریل بوش

 


این روزها همگی ساکن آپارتمان هستیم و نمی‌توانیم گوشت و مرغ خود را بصورت کبابی درست کنیم. اما نگران نباشید، گریل‌ها برای این منظور به کمک ما می‌رسند. به راحتی می‌توانید گوشت و مرغ خود را داخل آن‌ها قرار دهید تا با برق کبابی شوند. اما در خرید گریل مطلوب باید نهایت دقت را به کار ببرید. برای این منظور یک گریل خوب باید دارای ویژگی‌های زیر باشد: بعد از انتخاب بهترین مدل گریل بوش، می توانید اکثر مواد غذایی آماده که از بیرون خریداری می کنید مثل ساندویچ، پیتزا، نان و ... را در دستگاه گریل گرم کنید و با خیالی راحت میل بفرمایید.

انتخاب بهترین مخلوط کن بوش
 
 
با کمک مخلوط کن می‌توانیم ترکیبی از میوه‌ها درست کنیم که به عنوان دسر بسیار خوشمزه است. اگر شما به دنبال مخلوط کن خوبی هستید، باید در انتخاب خود به موارد مهمی توجه کنید. قبل از هر چیزی باید بدانیم مخلوط کن‌ها بصورت تک کاره و چند کاره موجودند که برخی از آن‌ها نیز دارای یک دستگاه کوچک آسیاب کن به همراه خود هستند. همین جا نیاز خود را مشخص کنید و طبق آن خرید خود را انجام دهید. ویژگی‌هایی که باید در خرید مخلوط کن به آن توجه کنید عبارت است از: حال می‌توانید مخلوط کن خود را به راحتی انتخاب کرده و خرید کنید. توجه داشته داشید با استفاده از مخلوط کن می توانید ازغذاهای متنوع تری استفاده کنید و سیستم ایمنی بدن خودتان را ایمن ترکنید.
 
انتخاب بهترین آبمیوه گیری بوش
 
 

قبلا در خانه همه ما یک آبمیوه گیری پیدا میشد اما بعدها به علت قیمت بالای آن، بسیاری بیخیال خرید شدند. اما این مژده را به شما بدهم که خرید عیدانه بوش با قیمت مناسب آبمیوه گیری‌های خوبی را به شما پیشنهاد می‌دهد. اما چگونه یک آبمیوه گیری مطلوب انتخاب کنیم؟ با ویژگی‌های زیر: با توجه به این ویژگی‌ها می‌توانید بهترین برند را برای آبمیوه گیری خود درنظر گرفته و تهیه کنید. 

حال می‌توانید آبمیوه گیری بوش خود را به راحتی انتخاب کرده و خرید کنید. توجه داشته داشید هر چه بیشتر از آبمیوه های طبیعی استفاده کنید و سیستم ایمنی بدن خودتان را ایمن تر کنید احتمال ابتلا شدن به ویروس کرونا کمتر خواهد شد.


کد مطلب: 759485

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/759485/پرکاربردترین-لوازم-آشپزخانه-بوش-مقابله-کرونا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com