جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

بازیگری که گمشده‌اش را در «نون.خ» پیدا کرد

پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 759462
سیروس میمنت بازیگر باسابقه که در «نون.خ» نقش کیوان را بازی می‌کرد می‌گوید گمشده‌اش در حرفه بازیگری را در سریال «نون.خ» پیدا کرد.
بازیگری که گمشده‌اش را در «نون.خ» پیدا کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سیروس میمنت، بازیگر نقش کیوان در سریال «نون.خ» معتقد است با این سریال گویی گمشده خود را پیدا کرده است و مردم هم او را در این سریال جور دیگری دیدند.

او با بیان این نکته افزود: «من سه فصل کاری را در زندگی‌ام پشت سر گذاشته‌ام، یک فصل از زندگی‌ام با اصغر فرهادی بود که سریال‌هایی مثل «یادداشت‌های کودکی» و «داستان یک شهر» را بازی کردم و فصل دیگری از زندگی‌ام با رضا عطاران و کارهایی مثل «خانه به‌دوش» و «متهم گریخت» شکل گرفت و فصل سوم از زندگی‌ام با سعید آقاخانی و سریال «نون.خ» بود که گویی گمشده‌ام را در اینجا پیدا کردم و مردم هم مرا در این سریال جور دیگری دیدند.»

بازیگر «نون.خ» در ادامه درباره چالش‌هایش با گاوی به نام «جاناتان» در قصه نیز به شوخی و با خنده گفت: «جاناتان رقیب عشقی من بود و گویی من و جاناتان و فریده در یک مثلث عشقی قرار گرفته بودیم. برای همین هم در این فصل سعی می‌کردم به هر ترتیبی از همسرم دلبری کنم و دلش را به دست آورم.» 

میمنت در پایان درباره حضور سعید آقاخانی در مقام کارگردان عنوان کرد: «آقاخانی روی کار دقت نظر بالا و حساسیت بسیاری دارد. اگر زمانی من ریزه‌کاری شخصیت کیوان را مثل همیشه بازی نمی‌کردم، به راحتی با من صحبت می‌کرد و به بازی‌ام واکنش نشان می‌داد و حتی زمان استراحت کوتاهی می‌داد تا مجدد بتوانم نقش کیوان را به خوبی به نمایش بگذارم و این برایم بسیار جذاب بود.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا قوت سریال قشنگیه ولی این ابراز محبت شدید به گاو و‌ سایر حیوانات خسته کننده و بی‌مزه است.. لطفا از نویسندگان و بازیگران طنزپرداز برای خلق دیالوگ‌ها و موقعیت‌های کمیک و خنده‌دار کمک بگیرید
United States
سریال زیاد جالبی نیست
کپی برداری ناشیانه از پایتخته
Iran, Islamic Republic of
ببینید بازیگران کمیک بسیار خوبی داریم چه در پایتخت و چه در ن خ و حتی در سایر نقش ها و فیلم ها اماخلع بزرگی در خلق داستان و نمایشنامه نویسی و موضوع داریم .