پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴

از کمربند فراصوت تیلاکس پرو چه می‌دانید؟

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 759422
یکی از بیماری‌ها و مشکلاتی که بسیاری از افراد در سنین مختلف، مخصوصا سنین میانسالی و کهنسالی با آن مواجه می‌گردند، درد در ناحیه کمر خواهد بود. دردهایی در نواحی مختلفی از کمر که هر کدام ناشی از عوامل متعددی هستند و می‌توانند در زندگی عادی افراد خدشه وارد نمایند. راهکارهای مختلفی در این زمینه ارائه شده است. اما امروزه شاهد فناوری‌های نوین و متدهای بی نظیری در علم پزشکی برای درمان این دردها هستیم.

شما چقدر کمربند فراصوت تیلاکس پرو را می‌شناسید؟

آیا از تاثیرات آن آگاهی دارید؟

 نحوه‌ی درمان کمر درد با این کمربند چگونه بوده است؟

اینها سوالاتی هستند که ذهن اغلب افرادی که با کمردرد دست و پنجه نرم می‌کنند را مشغول نموده است. برای دریافت پاسخ این سوالات و بسیاری از ابهامات دیگر همراه ما باشید.
 

از کمربند فراصوت تیلاکس پرو چه می‌دانید؟
ممکن است بسیاری از افراد در سنین مختلف با عواملی همچون گرفتگی در ناحیه کمر، درد سیاتیک، دیسک کمر، تنگی کانال نخاعی، گرفتگی رگ سیاتیک و ... که به دلایل بسیار زیادی پدیدار می‌شوند، مواجه گردند. اغلب برای درمان این دردهای خارج از تحمل افراد، استفاده از راهکارهای تکراری مانند کاهش وزن، درمان دارویی، استراحت و یا عمل پیشنهاد می‌گردد. پس از مطالعات پزشکان در نواحی مختلف جهان به تکنولوژی شگفت انگیز فراصوت برای درمان این دردها، پی بردند. از این رو با طراحی اعجاب انگیز کمربند طبی فراصوت تیلاکس پرو، در درمان بسیاری از عارضه‌های مربوط به کمر، گامی موثر را برداشته اند. اما شاید این سوال برای شما پیش آید که این کمربند چگونه بر روی کاهش درد تاثیرگذار بوده است؟

عملکرد کمربند فراصوت تیلاکس پرو :
یکی از پرکاربردترین موارد در علم پزشکی، استفاده از امواج فراصوت بوده است. زمان طولانی است که از امواج فراصوت و اثرات شگفت انگیز آن برای درمان‌های فیزیوتراپی بهره برداری می‌نمایند. با توجه به سابقه‌ی درخشان امواج فراصوت در کاهش دردها، از بین بردن التهابات، سوزاندن تومورهای سرطانی، تحریک نورون‌ها و مواردی از این قبیل، استفاده از آن برای درمان کمر درد بسیار هوشمندانه و قابل تامل بوده است. عملکرد این دستگاه به نحوی است که با افزایش جریان خون در نقاطی از کمر که دچار درد شده است، سبب افزایش سرعت در خون رسانی به اغلب بافت‌های آسیب دیده در کمر شده و سرعت التیام این بافت‌ها را افزایش خواهد داد.
 

از کمربند فراصوت تیلاکس پرو برای چه دردهایی می‌توان استفاده کرد؟
همانطور که می‌دانید کمر دردها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آنها به راحتی توان افراد را کاهش داده و تحمل بسیار سختی را در پی خواهند داشت. اما از این کمربند برای چه دردهایی در نواحی مختلف می‌توان استفاده نمود؟ از جمله دردهایی که می‌توان با این کمربند طبی برای رفع آن اقدام نمود، عبارتند از:
  • از بین بردن دردهای عضلانی در ناحیه کمر
    از بین بردن گرفتگی و درد سیاتیک
    تنگی کانال نخاعی
    دردهای سمت راست و چپ پایین کمر
    دیسک کمر
    کمر درد ناشی از دیسک بیرون زده یا پاره شده
    کمر درد ناشی از فشار کار (کمر دردهای مکانیکی)
    کمر دردهای التهابی
    کمر درد ناشی از شکستگی فشاری ( در مواردی که مهره‌ها به دلیل کم شدن توده استخوانی بر روی یکدیگر قرار می‌گیرند، شکستگی فشاری پدید می‌آید.)
 

راهنمایی برای استفاده از کمربند فراصوت تیلاکس پرو :
اما راهکار بهره برداری و استفاده از این کمربندها چگونه است؟ چگونه می‌توانید از این کمربندها به بهترین نحو بهره برداری نمایید تا نتایج مطلوبی را تجربه کنید؟ اغلب پیشنهاد بهره برداری و استفاده از این محصولات در مواقع استراحت اشخاص بوده است. اگر از این کمربندها در زمان فعالیت و کارهای روزمره استفاده نمایید، هرگز شاهد تاثیرات بی نظیر آن نخواهید بود. لذا بهتر است در طی 24 ساعت شبانه روز، 2 ساعت از زمان استراحت خود را به استفاده از این محصول اختصاص دهید تا شاهد تاثیرات شگفت انگیز آن بر روی سلامتی خود باشید. شاید این سوال نیز برای شما پیش آید که از این کمربند برای چه مدت باید استفاده نمود؟ گاها استفاده از این کمربند دارای مولد فراصوت به مدت 20 روز و هر روز به مدت 2 ساعت، اثرات آن را بر روی نواحی آسیب دیده مشاهده خواهید کرد. در بسیاری از موارد افراد از روزهای اول شاهد بهبود و رفع کمر درد خواهند بود.

راه‌های تشخیص انواع کمردرد:
همواره برای کمردردهای مختلف راهکارهای درمانی متفاوتی ارائه شده است. اما هر کدام از این دردها ناشی از اتفاقی خاص در بدن خواهند بود. راه‌های تشخیص این دردها وابسته به برخی از معاینات بوده است. معاینه ‌ی فیزیکی از جمله : ( تست‌های حرکتی، لمس نواحی دردناک، تست قدرت عضلانی، استفاده از تست رفلکس) می‌تواند بر روی تشخیص نوع کمر درد بسیار موثر واقع گردد. در مواردی که از طریق معاینه‌ی فیزیکی به نتایج دقیقی دست نیافتند اقدام به استفاده از تست‌های تشخیصی خواهند نمود. این نوع از تست‌ها شامل: ( سی تی اسکن، ام آر آی و دیسکوگرام ) خواهند بود. در این نوع از تست‌ها به راحتی می‌توان به منبع درد پی برد و برای از بین بردن آن اقدامات لازم را بکار بست. یکی از این اقدامات که در بسیاری از کشورها مورد استقبال شگفت انگیزی قرار گرفته است، استفاده از کمربند فراصوت می‌باشد که معروف ترین این کمربندها تیلاکس پرو ساخت شرکت ولنت (Vollent) و کمربند Ektaelite می باشند.