جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

جایزه بهترین مهاجم لیگ پرتغال به طارمی رسید

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 759368
مهدی طارمی برای سومین ماه متوالی جایزه بهترین مهاجم لیگ برتر پرتغال را از آن خود کرد.
جایزه بهترین مهاجم لیگ پرتغال به طارمی رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از  «ورزش سه»، به نوعی می شود گفت این جایزه برای مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تکراری شده است. اما اینبار این جایزه در حالی به مهدی طارمی رسید که او چند هفته متوالی است که برای پورتو گل نمی زند و روی عدد 9 متوقف شده است. در حال حاضر پدرو مهاجم تیم اسپورتینگ لیسبون با 15 گل زده در صدر جدول گل زنان قرار دارد و مهدی طارمی هم با 9 گل زده به همراه پینهو مهاجم ماریتیمو و همبازی علی علیپور چهارمین گل زن لیگ برتر پرتغال به حساب می آید. به هر حال مهدی طارمی این بار در شرایطی جایزه بهترین مهاجم لیگ برتر پرتغال را از آن خود کرده که موفق به گل زنی نشده است.  
 
مهدی طارمی در بازی اخیر تیم ملی در بازی با سوریه که با نتیجه 3-0 به سود ایران خاتمه یافت هم موفق به گل زنی نشد. دراین بازی محمد حسین کنعانی زادگان ، سردار آزمون و کریم انصاری فرد برای تیم ملی فوتبال ایران گل زنی کردند.

مهدی طارمی با احتساب این بازی و هم چنین بازی برگشت با یووه 8 بازی است که موفق به گلزنی نشده است. البته تلاش های او در خط حمله تیم پورتو ستودنی است و در آخرین بازی در لیگ برتر پرتغال هم برای تیم پورتو پنالتی گرفت. مهدی طارمی فصل گذشته به همراه تیم ریوآوه آقای گل بازی ها شد و به همین بهانه پیراهن پورتو را برتن کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *