چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲

کری خوانی رقیب حسن یزدانی/ هدفم طلای المپیک است

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 759347
دیوید تیلور پس از رسیدن به دوبنده تیم ملی هدفش را کسب مدال طلای المپیک عنوان کرد.
کری خوانی رقیب حسن یزدانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، دیوید تیلور قهرمان کشتی آزاد جهان که از رقبای اصلی حسن یزدانی به شمار می‌رود پس از آنکه در مسابقات انتخابی آمریکا توانست صاحب دوبنده وزن ۸۶ کیلوگرم آمریکا در بازی‌های المپیک شود در اظهار نظری با بیان اینکه هدفش کسب مدال طلای المپیک است برای حریفان کری خوانی کرد.

در همین راستا تیلور اظهار داشت: هدف من هرگز المپیکی بودن نبوده است، هدف من قهرمان المپیک بودن است. من از کسب این موقعیت و نمایندگی ایالات متحده در توکیو خوشحال هستم. از حمایت همه نیز سپاسگزارم. برویم که مدال طلا را به خانه بیاوریم.

گفتنی است این کشتی گیر آمریکایی که در سال‌های اخیر تنها برنده مبارزه با حسن یزدانی بوده یک بار در جام جهانی کرمانشاه سال ۲۰۱۷ و یک بار هم در رقابت‌های جهانی سال ۲۰۱۸ توانسته یزدانی را شکست دهد و بازی‌های المپیک توکیو می‌تواند مصاف سوم این دو کشتی گیر باشد.

در پایان رقابت‌های انتخابی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۱ توماس گیلمان، کایل دایک، دیوید تیلور، کایل اسنایدر و گیبل استیوسون به ترتیب در اوزان ۵۷، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم عضو تیم کشتی آمریکا شدند و جردن اولیور نیز که در وزن ۶۵ کیلوگرم عنوان نخست را از آن خود کرده بود در صورت کسب سهمیه در رقابت‌های گزینشی (سطح جهانی) در صوفیه بلغارستان، می‌تواند راهی المپیک توکیو شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *