پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۵

قلب تپنده احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 759321
به گزارش جهان نيوز، سایت «خبرآنلاین» در گزارشی با عنوان «قلب تپنده احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰» نوشت:« نه صحبتی از بقایی می‌کند نه حرفی از تظلم‌خواهی برای مشایی پیش می‌کشد؛ شعارهای پوپولیستی‌اش را همچنان بر زبان می‌راند البته نه از جنس افزایش یارانه و لباس محلی پوشیدن بلکه در قد و قامت یک اپوزیسیون نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند».

این سایت خبری اصلاح طلب در ادامه نوشت:«یک روز از لزوم مذاکره می‌گوید و روز دیگر اعلام می‌کند که قرار است ترور شود؛ خلاصه که دریای اظهارات عجیب و غریب او پایان ندارد و  این روزها که بوی انتخابات ریاست جمهوری مشام‌ها را پر کرده است محمود احمدی‌نژاد پا در رکاب انتخابات گذاشته و می‌خواهد هر طور شده دوباره خود را به ساختمان پاستور برساند. حالا دیگر نیاز بیشتری دارد تا مردم را به سمت خود جذب کند  آنقدر طرفدار جمع کند که یا حکومت را وادار به تائید صلاحیت خود کند یا شاید هم دیوارهایی از حصر و حبس را ترسیم کند تا محبوبیت را جایگزین معروفیت کند».
برچسب ها: احمدی نژاد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
احمدی نژاد پرچمش بالاست
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اگر تایید صلاحیت بشود قطعا معادلات را بر م خواهد زد حتی اگر احمدی نژاد تایید صلاحیت نشود و از کسی مستقیم حمایت کند و دست ان فرد را بالا ببرد مطمن باشید آن شخص با 18 میلیون رای رییس جمهور است حالا ببینید چه گفتم
حقگو
Iran, Islamic Republic of
همه بدانند وبشنوند که امروز مناسب ترین ، شایسته ترین ،وموجه ترین فرد که هم بتواند زمینه مشارکت جدی مردم به میزان بسیاربالا تامین وتضمین کند وهم مردانه به مصاف مشکلات کشور برود فقط احمدی نژاد است .
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز اصوا گرا می بینم نظرات موافق با احمدی نژاد را فقط منتشر می کنی مشکوک می زنی
شوکا
Romania
احمدی نژاد. هیچ شانسی برای ریاست جمهوری. ندارد، بهتر است رد صلاحیت شود..