پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

رئیسی؛ کاندیدای محبوب اصولگرایان است

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب: 759320
به گزارش جهان نيوز، «روزنامه اعتماد» در گزارشی با عنوان «رئیسی؛ کاندیدای محبوب اصولگرایان» نوشت:«نباید تعجب کنیم. هر چند همچنان آنچه به ‌نسبت از او می‌شنویم، ماندن در سمت کنونی و تمرکز بر دستگاه قضایی است. در این میان جمع کثیری از اصولگرایان تاکید دارند که با آمدن رییسی رقابت و کشمکش درون‌گفتمانی این جناح سیاسی به پایان می‌رسد و بسیاری از کاندیداهای شاخص این جریان خواه‌ناخواه به نفع رییس قوه قضاییه کنار می‌نشینند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «سفرهای استانی رئیسی...حتی در ایام نوروز هم ترک نشد و او از همان ابتدای سال جدید به مناطق محروم سفر و درباره مسائل مختلف کشور اظهارنظر کرده است. بر همین اساس نیز برخی ناظران معتقدند این تحرکات رییسی جنبه تبلیغاتی- انتخاباتی دارد. به‌خصوص که این روزها هر از گاه نقدی به عملکرد دولت مستقر می‌کند و همین دیروز هم به‌طور صریح علیه دولت اظهارنظر کرد».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اصلاحطلبها هم دوست دارند تا بیاید تا عیار ایشان نیز سنجیده شود.
Iran, Islamic Republic of
ببینید اگر آقای رییسی بیاید قطعا رقابتش با اصلاح طلبان نیست زیرا فرد شاخصی از اصلاح طلبان کاندید نمیشود لذا رقابت آقای رییس با لاریجانی و نفر مورد حمایت آقای احمدی نژاد خواهد بود که پایگاه رای هر سه نفر یک کانون است و مطمن باشید آراء تقسیم بر سه میشود و رقابت نزدیکی را شاهد خواهیم بود چه بسا که انتخابات به دور دوم کشیده بشود
Iran, Islamic Republic of
به کوری بی بی سی رای فقط رییسی