جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۰

انتقاد قالیباف از مدیریت بازار مرغ

سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 759255
یکی از اشکالات اساسی و جدی که موجب نابسامانی های موجود در حوزه مرغ و تخم مرغ شده، اشکالات ساختاری و مدیریتی است؛ زنجیره تولید، توزیع و نظارت این نابسامانی را ایجاد کرده است.
انتقاد قالیباف از مدیریت بازار مرغ
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۷ فروردین) قوه مقننه و  پس از استماع گزارش وزیر جهاد کشاورزی و کمیسیون کشاورزی درباره کیفیت تامین و توزیع نهاده های دامی گفت: در حال حاضر مهلت مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در سال ۹۸ درباره بند یک ماده ۱ قانون تمرکز وظایف بین وزارتخانه های کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت تمام شده و از آنجا که تمدید مجدد آن در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی تصویب نشد، مقرر شد در نخستین جلسه امسال این موضوع تعیین تکلیف شده و وظایف به مسیر قانونی خود بازگردند.

وی افزود: یکی از اشکالات اساسی و جدی که موجب نابسامانی های موجود در حوزه مرغ و تخم مرغ شده، اشکالات ساختاری و مدیریتی است؛ زنجیره تولید، توزیع و نظارت این نابسامانی را ایجاد کرده است.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه خواست مجلس، بازگشت وظایف وزارت جهاد کشاورزی به مسیر قانونی است، ادامه داد: وزرای صمت و جهاد کشاورزی نیز با این موضوع موافق هستند، بنابراین با این تصمیم قطعاً نابسامانی موجود پایان می یابد.

رئیس قوه مقننه کشور ادامه داد: ماده ۲۳۴ درباره گزارش کمیسیون اقتصادی درباره وضعیت بازار و همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی در این باره به صورت ماده ۲۳۴ در صحن علنی بررسی و به رأی گذاشته خواهد شد. پس از رأی گیری پیگیری های لازم در این باره براساس ماده ۲۳۴ انجام می گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب قالیباف به مجلس انقلابی رأی ندادیم که صرفا سخنرانی کند
دم این اختلالگران را در هر طبقه ای از نظام هستند بگیرید و از بدنه نظام اخراج کنید
شما هم اگر کوتاهی کنید مقصرید
مهدی
یادمان نخواهد رفت و به نوه و نتیجه هامون خواهیم گفت رییس جمهوری داشتیم که تو دولتش دو ماه بود قیمت مرغ دوبرابر شده بود و همزمان مردم تو صف مرغ بودند....!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۱۰:۲۶
در پاسخ به کاظم خاوازی وزیر جهادکشاورزی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس
قیمت مرغ 38 الی 40 هزار تومان عذرخواهی شما دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ندارد....
Iran, Islamic Republic of
رئیس‌جمهور گفته بود چنان رونقی در اقتصاد ایجاد می‌کند که مردم به گرفتن یارانه نیازی نداشته باشند ولی کاری کرد که مردم به هزار تومان و پانصد تومان آن هم محتاج‌اند. نمی‌دانم این قدر که مردم شرمنده خانواده‌هایشان شده‌اند ..!
Iran, Islamic Republic of
یک کیلو ماهیچه ۱۸۰ هزار تومان

17 فروردين 1400 ساعت 10:24

مشاهدات میدانی بازار گوشت حاکی از آن است که قیمت گوشت قرمز در سال جدید روند کاهشی نداشته و قیمت آن همچنان برای مصرف کننده بالا است.
Iran, Islamic Republic of
دولت، مجلس، هر دو از سال 1392 تاکنون عامل اصلی مشکلات مردم و کشور هستند و متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات مردم و کشور نکردند و نمی کنند و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
بعد از گذشته 7 سال 10 ماه اعتراف روحانی:هرکس می‌تواند بهتر از ما کار کند، بسم الله!
Iran, Islamic Republic of
دولت که کاری نکرد مجلس هم هیچ کاری نکرد ...
Iran, Islamic Republic of
مردم ضعیف زیرفشار گرانی لِه شده‌اند.
Iran, Islamic Republic of
صادرات مرغ عامل اصلی افزایش قیمت مرغ در کشور بوده است.؟!!!!