کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«تک‌تیرانداز» پربیننده‌ترین فیلم نوروزی تلویزیون

17 فروردين 1400 ساعت 9:42

پربیننده‌ترین فیلم‌های سینمایی نوروز امسال «تک‌تیرانداز» با ۵۱ درصد مخاطب بود که برای اولین بار از تلویزیون پخش شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از کیهان، علی طلوعی، رئیس‌مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما در نشستی خبری گفت: در ایام نوروز امسال هفته اول ۸۲.۶ درصد مردم برنامه‌های رسانه ملی را دیدند. در هفته دوم میزان مخاطبان به ۷۶.۸ درصد رسید که به این ترتیب میزان بیننده هفته اول و دوم نزدیک ۸۰ درصد و مدت‌زمان تماشای برنامه برای هر فرد دو ساعت و ۴۶ دقیقه بوده است.

وی درباره مخاطبان «برنامه‌های ویژه سال‌تحویل» گفت: بیشترین بیننده را برنامه «عصر جدید» با ۷۰.۵ درصد مخاطب از شبکه سه داشت که در نوع خودش هم نصاب جدیدی به شمار می‌آید.

طلوعی درباره سریال‌های نوروزی هم بیان کرد: سریال «نون خ ۳» در شبکه یک ۸۲.۱ درصد را به خود اختصاص داد. مخاطبان «نون خ ۳» از این سریال حدود ۸۸ رضایت در حد زیاد داشتند و پس از آن به ترتیب سریال «گاندو ۲» با حدود ۶۱ درصد مخاطب و رضایت در حد زیاد بیش از ۸۵ درصد، «همبازی» با ۲۸/۲ درصد مخاطب، «نوروز رنگی» با ۲۰ درصد و برنامه «دست‌انداز» شبکه نسیم با ۱۷/۵ درصد رتبه‌های دیگر را از آن خود کردند.

بااین‌حال نزدیکی درصد مخاطبان دو سریال «نون خ ۳» و «گاندو ۲» که بالای ۵۰ درصد بیننده داشتند، در نوروز امسال قابل‌توجه بود. وی افزود: پربیننده‌ترین فیلم‌های سینمایی نوروز امسال «تک‌تیرانداز» با ۵۱ درصد مخاطب بود که برای اولین بار از تلویزیون پخش شد، حدنصاب بی‌سابقه‌ای را شکل داد و پس‌ازآن «شکرستان» با ۴۰.۸ درصد، «۲۳ نفر» با ۴۰ درصد بودند و پس‌ازآن‌ها نیز فیلم‌های «خروج»، «رد خون»، «یدو» که پیش از اکران در سینماها، برای اولین بار از تلویزیون پخش شد و «مهران» رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

این درحالی‌که است که طبق نظرسنجی‌های ما همه فیلم‌های سینمایی که در نوروز روی آنتن سیما رفت، رضایت ۸۰ درصدی را از آن خود کرده‌اند.


کد مطلب: 759211

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/759211/تک-تیرانداز-پربیننده-ترین-فیلم-نوروزی-تلویزیون

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com