کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین اپلیکیشن های خدمات آنلاین

17 فروردين 1400 ساعت 8:46


در دنیای امروزی بسیاری از کارها با تکنولوژی پیش می رود و گوشی ها و تبلت ها کارها را آسان تر کرده است. با اپلیکیشن‌های نصب شده روی تلفن همراه، نیازی به خارج شدن از منزل، برای دریافت خدمات مختلف وجود ندارد. می‌توان در چند ثانیه خدماتی چون نظافت و بهداشت، خدمات خودرو، حمل و نقل، تعمیرات وسایل مختلف، تاسیسات ساختمان، خدمات کامپیوتر، خدمات دیجیتال و حتی خرید منزل را دریافت کرد. این اپلیکیشن‌ها باعث تغییر در سبک زندگی شده است. با تغییر سبک زندگی، هر روز شرکت‌های بیشتری به سمت خدمات آنلاین حرکت می‌کنند تا از این قافله عقب نمانند و خدمات خود را به سبک جدید به کاربران ارائه دهند. از طرفی همه‌ی شرکت‌هایی که به صورت آنلاین فعال هستند، ادعا می‌کنند بهترین خدمات آنلاین را به کاربران ارائه می‌دهند. ولی ممکن است شما تجربه‌ای ناخوشایند از دریافت خدمات آنلاین داشته باشید. ما در این مطلب قصد داریم نکاتی را آموزش دهیم تا بتوانید به راحتی بهترین اپلیکیشن و شرکت‌های خدماتی آنلاین را تشخیص دهید.

شرکت‌های فعال در حوزه آنلاین باید خدمات خود را در بستر اینترنت و از طریق وبسایت یا اپلیکیشن به مشتری ارائه دهند. مشتریان با ورود به سایت یا اپلیکیشن شرکت، درخواست یا سفارش خود را ثبت و از خدمات مختلف این شرکت‌ها استفاده می‌کنند. در حال حاضر این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلفی فعالیت دارند که یکی از مهم‌ترین‌ و رایج‌ترین آنها خدمات مربوط به تاسیسات ساختمان و تعمیرات است. در این حوزه خدماتی مثل سرویس و تعمیر پکیج، سرویس و رفع ایراد کولر آبی، برق ساختمان و ... انجام می‌شود. استفاده از خدمات آنلاین به شما این امکان را می‌دهند که در کمترین زمان و هزینه، مشکل دستگاه را برطرف و با خیال آسوده از آن استفاده کنید.

نکاتی که برای انتخاب بهترین شرکت و اپلیکیشن آنلاین باید در نظر داشته باشید، به شرح زیر است:

بررسی سابقه فعالیت شرکت
شرکت‌های خدمات آنلاین مانند مشاغل سنتی، با گذر زمان برای خود تجربه و اعتبار کسب می‌کنند. اغلب چند سال پس از راه اندازی و فعالیت یک شرکت، ایرادهای مختلف کار مشخص شده و برای مشکلات، راه حل‌ پیش بینی می‌شود.  در نتیجه یکی از بهترین نکات برای انتخاب بهترین شرکت‌، بررسی سابقه فعالیت است. زیرا در صورتی که فرآیند خرید یا خدمات مشکلی رو‌به‌‌رو شود، با توجه به تجربه و راه حل‌های تعیین شده، مشکل برطرف می‌شود.

بررسی نظرات کاربران
راه دیگر برای تشخیص بهترین شرکت‌ و اپلیکیشن خدمات آنلاین، بررسی نظرات مشتریان و کاربران است. برای اینکار می‌توان از صفحات مجازی آن شرکت در قسمت ثبت نظرات کاربران در سایت‌ یا نظرات کاربران در نرم افزار‌های دانلود اپلیکیشن مثل بازار، پلی استور، مایکت و ... استفاده کرد. شرکت های معتبر که بهترین خدمات و سرویس‌ها را انجام می‌دهند، امتیاز بالاتری از کاربران گرفته‌اند.



تعداد نصب فعال اپلیکیشن
نکته دیگری که می‌تواند ما را در انتخاب بهترین اپلیکیشن کمک کند، بررسی تعداد نصب فعال اپلیکیشن است. تعداد نصب فعال را می‌توان در نرم افزار‌های دانلود برنامه مانند بازار، پلی استور و ... مشاهده کرد. هرچه تعداد نصب فعال و کاربران یک اپلیکیشن بیشتر باشد، راحت‌تر می‌توان به آن شرکت و اپلیکیشن اعتماد و از خدمات استفاده کرد.

تنوع در خدمات ارائه شده به مشتری
راه دیگر برای انتخاب بهترین اپلیکیشن خدمات آنلاین، تنوع در حوزه‌های خدماتی آن شرکت است. هرچه در حوزه‌های بیشتری امکان ارائه خدمت را داشته باشد قابل اعتماد تر برای مشتری است.

گستردگی فعالیت در سطح کشور
معمولا بهترین شرکت‌های خدمات آنلاین، فعالیت‌های خود را فقط در یک شهر ارائه نداده و با توجه به گسترش فعالیت سایر شهرهای کشور را تحت پوشش قرار می‌دهند و کاربران بیشتری را به خود جذب می‌کنند.

شفافیت در هزینه ها
شرکت‌های معتبر این حوزه، هزینه‌های خدمات خود را به صورت شفاف، در صفحات اپلیکیشن و سایت خود ثبت می‌کنند. تا مشتری در صورت تمایل و با توجه به هزینه‌های اعلام شده، از آن‌ها خدمات دریافت کنند.

زمان بندی برای دریافت خدمات
نکته دیگر برای تشخیص بهترین شرکت و اپلیکیشن خدمات آنلاین، ارزش قائل شدن برای زمان مشتری است. بهترین اپلیکیشن‌های این حوزه، به مشتری حق انتخاب داده و زمان دریافت خدمات توسط خود مشتری تعیین می‌شود. این موضوع برای جلب رضایت مشتری اهمیت زیادی دارد.


پاسخدهی به سوالات مشتری
بهترین شرکت‌های خدماتی آنلاین، پل ارتباطی با مشتری در نظر می‌گیرند و از طریق سایت، اپلیکیشن، تماس با پشتیبانی، ایمیل یا ... پاسخگوی مشتریان هستند. در این‌صورت مشتری می‌تواند از طریق راه‌های ارتباطی با شرکت در تماس باشد و پاسخ سوالات خود را دریافت کند.

اپلیکیشن خدمات تعمیر آنلاین آچارباز یک نمونه ی موفق
یکی از اپلیکیشن هایی که می توانید با خیال راحت آن را نصب کنید و از خدمات تعمیراتی آن به ویژه خدمات تعمیر آنلاین تاسیسات استفاده کنید، آچارباز است. آچارباز تمام خصوصیات گفته شده در ابتدای مقاله را دارا است و سابقه ی طولانی در تعمیرات تاسیسات ازجمله پکیج، آبگرمکن، کولر گازی و کولر آبی دارد. به عنوان مثال یکی از خدماتی که در زمینه کولر آبی می توان از آچارباز دریافت کرد سرویس کولر آبی است.

سرویس کامل کولر آبی شامل چه مواردی می‌شود؟

. تنظیم شناور کولر آبی، جهت کنترل آب ورودی به کفی کولر

. کنترل پمپ آب و سیستم انتقال آب به پوشال‌ها

. بررسی فن و در صورت نیاز تعویض تسمه کولر

. روغن کاری یاتاقان کولر آبی

. بررسی و روغن کاری دینام کولر

. از بین بردن رسوبات کولر آبی

. بررسی جعبه تقسیم برق کولر

. شستشوی مخزن حلزونی

. تنظیم تسمه کولر آبی

. تعویض پوشال کولر

. شستشوی بدنه کولر

. راه اندازی کولر آبی

پیشنهاد می‌شود قبل از دریافت خدمات آنلاین، اپلیکیشن آن شرکت را روی تلفن همراه خود نصب کنید و موارد اعلام شده در این مقاله را به طور کامل بررسی کنید. در نهایت درخواست خود را ثبت کنید و از دریافت خدمات آنلاین و شیوه نوین ارائه خدمت لذت ببرید.


کد مطلب: 759201

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/759201/بهترین-اپلیکیشن-های-خدمات-آنلاین

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com