جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
مجیدجلالی:

درباره صعود تیم ملی نمی‌توان درصد تعیین کرد/ رجوع به خاطرات تلخ بحرین خوب نیست

دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 759152
سرمربی سابق نساجی گفت: رجوع کردن به خاطرات گذشته خیلی خوب نیست، مخصوصاً که این خاطرات تلخ هم باشد. ما نباید به بازیکنان خاطرات خوب را القا بکنیم.
درباره صعود تیم ملی نمی‌توان درصد تعیین کرد/ رجوع به خاطرات تلخ بحرین خوب نیست
گروه ورزش جهان نيوز: مجید جلالی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص بازی دوستانه تیم ملی ایران مقابل سوریه اظهار داشت: به نظرم فاصله بازی‌های دوستانه خیلی زیاد است و به خاطر شرایط کرونایی مقداری کار سخت شده است. بازی دوستانه با سوریه، بازیکنان را هماهنگ نمی‌کند. در واقع یک بانک اطلاعاتی برای کادرفنی ایجاد می‌کند. بازیکنان در شرایط خاص قرار می‌گیرند و کادر فنی بعد‌ها میتواند روی نکته‌ها متمرکز شوند.

وی افزود: به نظرم باید قبل از خرداد ماه بازی دوستانه در نظر گرفته شود. به شرطی که فرصت بازی دوستانه (فیفا دی) باشد. بازی دوستانه نباید شرایطش خیلی برای ما مهم باشد. بیشتر باید روی زیرساخت‌ها کار کنیم با این روندی که فوتبال ما پیش می‌رود نمی‌توان انتظاری داشت. رسیدگی به زیرساخت‌ها حرف امروزم نیست. پانزده سال است که این مسئله را عنوان می‌کنیم.

این مربی درباره حضور بازیکنان جدید در تیم ملی گفت: اگر می‌خواهیم بازیکنان جدیدی به تیم ملی اضافه کنیم باید به استعدادشان توجه شود. به نظرم بازیکنان بااستعداد خیلی بیشتری وجود دارد که می‌توانستند به تیم ملی اضافه شوند. نمی‌خواهم درباره بازیکن خاصی صحبت کنم.

وی درباره اینکه تیم ملی از بازی در کشور بحرین خاطرات خوبی ندارد، عنوان کرد: رجوع کردن به خاطرات گذشته خیلی خوب نیست، مخصوصاً که این خاطرات تلخ هم باشد. ما نباید به بازیکنان خاطرات بد را القا بکنیم. الان باید آینده را رقم بزنیم.

جلالی در پاسخ به اینکه بعضی کارشناسان معتقد بودند بعد از ویلموتس بهتر بود به سراغ مربی ایرانی می‌رفتیم، گفت: شاید حرف‌هایی در این باره داشته باشیم؛ اما در حال حاضر به هیچ وجه نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم. انتخاب سرمربی تصمیمی است که گرفته شده و بهتر است بحثی در این مورد نباشد.

وی در خصوص شانس صعود تیم گفت: نمی‌توانیم بگویم تیم ملی چند درصد شانس صعود دارد و کار تحلیلی انجام بدهیم، اما کار آسانی برای صعود نداریم. باید بازیکنان طوری انتخاب شوند که مشخصات بازی‌هایشان بر یکدیگر منطبق باشد. باید برای بازی کردن تیم ملی مدلی تعریف شود که از همه ظرفیت‌های فوتبال‌مان مثل لژیونر‌ها استفاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *