پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۴

آزمایش واکسن فایزر روی نوزادان ۶ ماهه

دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 759149
شرکت‌های فایزر-بیون‌تک آزمایش واکسن ویروس کرونا را در کودکان بین شش ماه تا ۱۲ سال آغاز کرده‌اند.
آزمایش واکسن فایزر روی نوزادان ۶ ماهه
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، شرکت‌های فایزر-بیون‌تک آزمایش واکسن ویروس کرونا را در کودکان بین شش ماه تا ۱۲ سال آغاز کرده‌اند.
 
سخنگوی شرکت بیون‌تک با انتشار بیانیه‌ای گفته است: این پژوهش، کودکان شش ماهه به بالا را در بر می‌گیرد: «بخش عمده‌ای از جمعیت دنیا را خردسالان تشکیل می‌دهند و مصون‌سازی آن‌ها در مقابله با پاندمی بسیار مهم است».
 
قرار است حدود ۱۴۴ شرکت کننده واکسن دو دزی این شرکت را در سه دز مختلف برای آزمایش ایمنی دریافت کنند؛  در هر گروه، حدود نیمی از آن‌ها دو دوز را با فاصله ۲۱ روز دریافت می‌کنند و به نیمی دیگر دارونما می‌دهند.
 
این آزمایش بعداً به یک مطالعه ۴۵۰۰ شرکت کننده گسترش خواهد یافت تا آزمایش شود که آیا واکسن در جلوگیری از عفونت کووید ۱۹ موثر است یا خیر.
 
این شرکت‌ها امیدوارند که بتوانند تا اوایل سال ۲۰۲۲ واکسیناسیون را در آن محدوده سنی گسترش دهند؛ آزمایش اطفال که شامل کودکان ۶ ماهه نیز خواهد بود، به دنبال آزمایش مشابهی آغاز شد که هفته گذشته توسط شرکت مدرنا انجام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عالی هست این فایزر . نرخ ابتلا در انگلیس و امریکا به پاینن حد خودش رسیده . خدایا کمکمون کنم ما هم بتونیم مثل مسولین کشورمان فایزر بزنیم .
Iran, Islamic Republic of
مگه خوابشو ببینی!!!
یزدان
Iran, Islamic Republic of
درسته آمارشون هنوز هم زیاده اما به یک چهارم رسیده.قبلا تو آمریکا دویست هزار نفر روزانه مبتلا می شدند.اما این روزها پنجاه شصت هزار نفر.فایزر کارایی نود و پنج درصدیشو ثابت کرده.بله آسترازنکا و مدرنا هنوز خیلی مشکل دارند و مورد لختگی خون و مرگ زیادی دارند اما فایزر بهترین واکسنه.
Iran, Islamic Republic of

آمار مرگ و میرشون بالاتر از همیشه است بعد تو چی میگی این وسط؟