کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی مپ جدید karakin در بازی پابجی موبایل

16 فروردين 1400 ساعت 10:16



در بازی پابجی موبایل مپ های بسیار زیادی برای حالت های مختلفی از بازی در نظر گرفته شده است که بازیکنان با توجه به توانایی‌ها و قابلیت‌های خود تصمیم می گیرند که در کدام یک از آنها به رقابت بپردازند اما، طی اخباری که چند روزه گذشته منتشر شده است قرار است که یک مپ جدید برای یک مدت زمان کوتاه جایگزین مپ ویکندی در بازی پابجی موبایل شود، در ادامه با من همراه باشید تا در رابطه با این مسئله جدید صحبت کنم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهم.

. تاریخ انتشار مپ karakin
به گفته توسعه‌دهندگان بازی‌ پابجی‌ موبایل این مپ قرار است در تاریخ ۷ آپریل در بازی و در سیزن 18 در دسترس قرار بگیرد.

. معرفی مپ karakin
این مپ برای آن دسته از بازیکنان مناسب می باشد که طرفداران مپ لیویک هستند در واقع این مپ را می توان، از نظر ابعاد و گستردگی مشابه مپ لیویک دانست. ابعاد این مپ 2*2 بوده و تنها 64 بازیکن میتوانند در آن به رقابت با یکدیگر بپردازند.

اما اگر بخواهیم در رابطه با نمای کلی این مپ صحبت کنم باید بگویم که شما در این مطلب می توانید پناهگاه ها و تونل های بسیار زیادی را مشاهده کنید که بسیاری از این تونل ها به یکدیگر متصل هستند اما بسیاری از آنها هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند بنابراین اینکه شما در کدام یک از تونل ها می خواهید به رقابت با سایر بازیکنان بپردازید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا اگر در یک تونل گیر می‌افتید قطعاً شکست خواهید خورد.

یکی دیگر از مکان های جدیدی که شما می‌توانید در این مپ آن را مشاهده کنید مناطق مخروبه میباشد که چالش‌های بسیار زیادی را نیز برای شما در بر دارد.

در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با این مکان های جدید که قرار است در مپ karakin با آنها روبرو شوید صحبت کنم.

. رقابت در مکان های مخروبه
همانطور که از اسم آن پیداست شما در این منطقه باید در خرابه ها به رقابت با سایر بازیکنان بپردازید اما در این خرابه‌ها شما با چالش‌های بسیار زیادی روبرو خواهید بود که یکی از نکات بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که هر لحظه باید منتظر انفجار بمب ها در این منطقه باشید بنابراین سعی کنید، هر لحظه آماده واکنش سریع باشید.

. رقابت در تونل ها
این مکان می تواند طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهند زیرا در تونل ها شما با یک فضای بسیار جدید روبرو خواهید بود که تا کنون در بازی پابجی موبایل با آن روبرو نبوده‌اید.

یکی ترفندهایی که می‌توانم به شما معرفی کنم که با استفاده از آن بتوانید نتیجه صددرصد بگیرید این است که گاهی اوقات با شلیک به دیوارها و پرتاب نارنجک برای تخریب دیوارها شما می توانید بازیکنانی که در آن طرف دیوار حضور دارند را به راحتی نابود کنید زیرا دیوارهای تونل از ضخامت بسیار زیادی برخوردار نیستند و البته با استفاده از خرید یوسی پابجی موبایل نیز میتوانید تجهیزات قدرتمند دیگری را نیز برای زمانی که در تونل ها در حال رقابت هستید از فروشگاه داخل بازی خریداری کنید.


. معرفی ایتم های جدید در مپ karakin 
یکی از ویژگی های جدید این مپ این است که شما با آیتم های جدیدی در این مپ روبرو خواهید بود که می توانید از آنها استفاده کنید این آیتم های جدید شامل بمب های چسبنده و همچنین موشک اندازهایی است که برای نخستین بار در بازی در دسترس قرار گرفته‌اند.

در ادامه در رابطه با هردوی آنها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهم داد.

. بمب های جدید
این بمب های جدید که قرار است در مپ  karakin در دسترس را بگیرد در واقع علت چسبندگی دارند شما می توانید آنها را پرتاب کنید و یا اینکه خود شما آنها را به دیوار و یا سطوح مختلف بچسبانید.

توصیه من به شما این است که زمانی که در حال اجرای بازی در تونل ها هستید استفاده از این بمب ها می تواند به شما کمک بسیار زیادی کند به ویژه اگر آنها را به دیوارهای تونل بچسبانید.

. موشک انداز
با استفاده از این موشک انداز شما به راحتی می توانید سایر بازیکنان دشمن را از بین ببرید البته این نکته را نیز فراموش نکنید که به هیچ‌ وجه از موشک انداز ها در مناطق مخروبه استفاده نکنید زیرا ممکن است نتیجه عکس داشته باشد و توصیه من به شما این است که یکی از مکان هایی که می توانید با استفاده از موشک اندازها نتیجه مثبت بگیرید استفاده از انها در تونل ها میباشد. همچنین شما می توانید برای مطالعه سایر مقالات مربوط به پابجی موبایل به وب سایت mojoshop.ir مراجعه فرمایید.


کد مطلب: 759102

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/759102/معرفی-مپ-جدید-karakin-بازی-پابجی-موبایل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com