کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین خودروهای شاسی بلند در بازار ایران

16 فروردين 1400 ساعت 10:10


 خودروهای شاسی ‌بلند از همان بدو ورود به ایران با استقبال بسیار زیادی توسط کاربران مواجه شدند. استفاده از خودروهای شاسی‌ بلند امروزه درصد بسیاری از بازار را به خود اختصاص داده است. اگر به قبل از ورود محصولات چینی به بازار ایران برگردیم تنها شاسی بلند های موجود در بازار ایران پاترول ها، پاجرو و نیسان ها و در سال های دورتر لندکروز بودند. عدم تولید ماشین شاسی بلند در ایران موجب شده که نمونه های وارداتی دارای تقاضای بسیاری باشند. با ورود خودروهای چینی شاسی بلند به کشور این برندها توانستند  بازار ایران را در دست بگیرند. ما در کارچ برای شما با ارائه انواع خودرو های شاسی بلند با کیفیت و طراحی عالی و قیمت مناسب به شما خدمت رسانی می کنیم.
 

 
شاسی بلند های ارزان در بازار ایران
 همانگونه که بیان کردیم به محض ورود خودروهای شاسی‌ بلند به ایران استقبال  فزاینده‌ ای از این نوع خودرو شد. شرکت های چینی به محض مشاهده این شرایط مشغول به صادرات خودروهای شاسی بلند خود به ایران شدند. خودروهای شاسی بلند چینی با طراحی بی نظیر و قیمت مناسب بهترین گزینه برای خرید توسط مشتریان هستند. اما همه کاربران خرید خودروی چینی را نمی پسندند. با این حال شرکت های بزرگ ساخت خودرو در جهان مانند ولوو xc90، تویوتا، هیوندا، نیسان و دیگر برندها محصولات خود را به بازار ایران عرضه می کنند. خودروهای شاسی بلند هیوندا، نیسان و برندهای بزرگ با جذابیت های ظاهری بهتر و  سطح کلاس به مراتب بالاتری از خودروهای چینی در بازار عرضه می‌شوند.

 ویژگی های منحصر به فرد خودروهای شاسی بلند
 خودروهای شاسی بلند با ویژگی هایی که دارند دغدغه بسیاری از کاربران را از داشتن یک خودرو با کیفیت رفع می کنند. اما وجود ویژگی های منحصر به فرد در خودروهای شاسی بلند موجب شده که هر فرد با یک بار رانندگی کردن با خودروی شاسی بلند به سختی می تواند از آن دل بکند. لذت سواری با خودروی شاسی بلند گونه‌ای است که به هنگام مسافرت تمام خستگی را از تن آدم رفت می کند. حال برای شما چند ویژگی خاص این خودروها را شرح می دهیم.

 دارا بودن فضای بسیار زیاد برای حمل وسایل: اگر شما قصد رفتن به سفر را داشته باشید معمولاً دغدغه صندوق عقب یا فضای بار کم می تواند برای شما مشکل ساز شود. با وجود خودروهای شاسی بلند تقریبا این مشکل حل شده است. وجود فضای بسیار زیاد برای حمل بار هنگام مسافرت و همچنین توان بالای خودروهای شاسی بلند برای حمل این بار می تواند یک گزینه عالی جهت خرید خودرو شاسی بلند باشد.
 
 فضای بیشتر برای سرنشین: یکی دیگر از مشکلاتی که خودروهای سواری دارند عدم وجود فضا برای نشستن افراد است. خودروهای شاسی‌ بلند با داشتن فضای بسیار زیاد به راحتی می توانند تا ۷ نفر را در طول سفر کنار همدیگر قرار دهند. نمونه یک فضای داخلی عالی را در تویوتا chr می‌توانید مشاهده کنید. خرید تویوتا chr این شاسی بلند کمپانی تویوتا را در کارچ به راحتی انجام دهید.

 قابلیت شناوری: شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که گاهی در هنگام رفتن به تفریح یا عبور از خیابان با یک آبراه مواجه شوید. رد شدن از یک آبراه برای خودروهای سواری می تواند مشکل ساز باشد. با این حال خودروهای شاسی بلند با داشتن شاسی هایی با ارتفاع از زمین می‌توانند به راحتی این آب را طی کنند. علاوه بر بلندی شاسی، عایق بودن کیفیت بالای بدنه به خوبی می تواند خودرو را از هرگونه آسیبی در امان نگه دارد. از جمله خودروهای شاسی ‌بلند شناور می توان به تویوتا لندکروز و بنز جی کلاس اشاره کرد.

 قفل دیفرانسیل: مهمترین و کاربردی ترین آپشن در خودروهای شاسی بلند را می توان دارابودن قفل دیفرانسیل نام برد. طراحی سیستم دیفرانسیل خودرو شاسی بلند گونه‌ای است که دو چرخ عقب با داشتن رابطه فیزیکی به طور مستقل عمل می‌کنند. این ویژگی موجب شده تا خودرو هنگام استفاده از مسیرهای سخت و صعب‌العبور به راحتی بتواند خود را خارج کند. دارا بودن قفل دیفرانسیل این امکان را می‌دهد تا نیرو به نسبت های خاصی بین هر دو چرخ تقسیم شود. این ویژگی موجب می شود که هنگام گیر افتادن چرخی که در محل سفت تر قرار دارد با آب فشار آوردن بتواند خودرو را از مخمصه خارج کند.

 تقسیم نیرو: روی کار آمدن سیستم ۴wd  موجب تقسیم نیرو بین محورهای عقب و جلو شد. این سیستم پایداری خودرو هنگام استفاده در مسیر و لغزنده کمک فراوانی می‌کند. امروزه این ویژگی یکی از معمولی ترین ویژگی های خودروهای شاسی بلند است. با این حال هنوز یکی از مهمترین ویژگی ها در خودرو شاسی بلند به شمار می آید.
 
داشتن دوربین در جلو و عقب: بارها برای شما نیز پیش آمده که در عبور از یک مسیر به سختی بتوانید مسیر را مشاهده کنید. اما خودرو شاسی بلند با داشتن دوربین در جلو عقب و طرفین و همچنین یک نمایشگر به راحتی می تواند مسیر را برای ما نمایش دهد.

 راهنمای خرید خودروی شاسی بلند
 ویژگی های خودروهای شاسی بلند موجب شده دسته ی عظیمی از مردم خصوصاً جوانان به استفاده از این خود را روی بیاورند. شاسی بلند در دو گروه شهری کوچک و سایز بزرگ تولید و ارائه می شوند. هر چند با وجود ثابت نبودن قیمت خودرو همواره امکان بالا رفتن آنها وجود دارد، اما طراحی این خودروها را به گونه ای بوده که هر کاربری را ترغیب به خرید این نوع خودرو می کند.
 
معرفی چند خودرو شاسی بلند

اگر بخواهیم خودروهای شاسی بلند ارزان قیمت را در ایران نام ببریم می توانیم به خودروهای چانگان ‏cs۳۵، خودرو شاسی بلند هایما، خودرو چری تیگو ۵، لیفان ایکس ۶۰ و جک اس 5 اشاره می کنیم. اما اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که ترجیح می دهید که خودرو شاسی بلند گران قیمت سوار شوید می توانید به گزینه های زیر فکر کنید.

1 _ کیا اسپورتیج: طراحی زیبا و عملکرد عالی، ترمز های منحصر به فرد و مصرف سوخت پایین از جمله خصوصیات بارز این خودرو هستند. در بین خودروهای کیا این گزینه پرفروش ترین خودرو در بازار ایران است.

2_  نیسان جوک: زیبایی این خودرو به گونه ای است که هر فردی را نسبت به داشتن آن مایل می کند. عملکرد عالی این خودرو در جاده های ناهموار، ایمنی بالا و مصرف سوخت عالی از جمله مزایای خرید این خودرو هستند. شما می‌توانید خرید نیسان جوک را بصورت کاملا آنلاین از طریق سامانه خرید خودروهای لوکس کارچ انجام دهید.

3_ ولوو :xc90 گرانترین و لاکچری ترین خودروی شاسی بلند در ایران این گزینه است. کابین بسیار مدرن، شاسی بزرگ، طراحی زیبا و مصرف سوخت استثنائی از جمله خصوصیات بارز این خودرو هستند.

4_ تویوتا chr: یکی از قوی ترین خودروهای شاسی بلند در ایران این خودروی جذاب و دلنواز است. طراحی منحصر به فرد و عملکرد عالی و داشتن امنیت مناسب از خصوصیات بارز این خودرو هستند.

 سخن پایانی
 کارچ به عنوان یک وارد کننده خودروهای لوکس و مدرن، با ارائه انواع خودروهای شاسی بلند به شما خدمات می دهد. ما در این مرکز با دادن مشاوره به شما سعی می کنیم که مناسب ترین گزینه را معرفی کرده و شما را از داشتن یک خودرو شاسی بلند لوکس و با مدرن ترین امکانات بهره مند کنیم.


کد مطلب: 759099

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/759099/بهترین-خودروهای-شاسی-بلند-بازار-ایران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com