کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وضعیت آب و هوای ۱۶ فروردین؛

بارش باران و وزش باد در تهران

16 فروردين 1400 ساعت 8:19

امروز در خراسان رضوی و ارتفاعات البرز واقع در شرق تهران و سمنان و ارتفاعات جنوب کرمان، ابرناکی، بارش باران پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، امروز در خراسان رضوی و ارتفاعات البرز واقع در شرق تهران و سمنان و همچنین در ارتفاعات جنوب کرمان، ابرناکی، بارش باران پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان وزش باد شدید گاهی گرد و خاک رخ می‌دهد. خلیج فارس و دریای عمان نیز مواج است.

آسمان تهران امروز صاف گاهی با وزش باد خواهد بود.

سه‌شنبه و چهارشنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آرام است و افزایش نسبی دما به ویژه در نوار غربی و شمالی کشور رخ می‌دهد. پنجشنبه در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

جمعه نیز با گذر امواج از تراز میانی جو در غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های جنوب البرز واقع در زنجان، قزوین، البرز و تهران و برخی مناطق استان فارس به ویژه در ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود. همچنین در اوایل شب با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش و کاهش نسبی دما در استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران پیش‌بینی می‌شود.


کد مطلب: 759075

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/759075/بارش-باران-وزش-باد-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com