جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

نتانیاهو: نبرد علیه ایران به پایان نرسیده است

يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب: 759054
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی با ابراز اطمینان از توانایی در تشکیل کابینه جدید گفت که نبرد علیه ایران به پایان نرسیده است.
نتانیاهو: نبرد علیه ایران به پایان نرسیده است
به گزارش جهان نيوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب در سخنانی ابراز اطمینان کرد که حزب لیکود به رهبری وی قادر خواهد بود تا کابینه ائتلافی جدید در سرزمین‌های اشغالی را تشکیل دهد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، وی گفت که تشکیل چنین کابینه‌ای برای مقابله با چالش‌های زیادی که این رژیم با آن مواجه بوده،‌ ضروری است.

نتانیاهو در ادامه سخنانش گفت: «مبارزه برای اسرائیل به پایان نرسیده است. مبارزه برای شهرک‌ها پایان نیافته است. مبارزه برای حقوقمان در دفاع از خود و نبرد علیه ایران به پایان نرسیده است».

وی افزود: «با این چالش‌ها مواجه شده‌ایم و فرصت‌های زیادی در برابر ماست. ما هم اکنون برای چند سال نیازمند کابینه جناح راستی استواری هستیم تا به مراقبت از شهروندان اسرائیل بپردازد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «این همان چیزی است که در حال حاضر خواسته شده است و با کمک خداوند ما به آن دست خواهیم یافت و معتقدم که امکان پذیر است».

حزب لیکود به رهبری نتانیاهو در انتخابات اخیر این رژیم که روز 23 مارس (سوم فروردین) برگزار شد، 7 کرسی را از دست داد و تنها توانست به 30 کرسی در کنست دست پیدا کند. هر ائتلافی برای تشکیل کابینه در رژیم صهیونیستی نیازمند حمایت دست کم 61 کرسی کابینه است.

انتخابات پارلمانی در فلسطین اشغالی برای چهارمین بار به بن‌بست رسیده و تا به این لحظه، هیچ یک از احزاب به تنهایی به حد نصاب نرسیده است.
 
سران احزاب رژیم صهیونیستی مذاکرات لازم برای تشکیل ائتلاف را که احتمال می‌رود چند هفته به طول بینجامد آغاز کرده‌اند. چنانچه هیچ حزبی قادر به ایجاد ائتلافی متشکل از ۶۱ کرسی نباشد، رژیم صهیونیستی در رویدادی بی‌سابقه مجبور به برگزاری پنجمین انتخابات ظرف دو سال گذشته خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک باید سوریه را ترک کند.
اسرائیل جنایتکار شماره یک باید سرزمین‌های اشغالی فلسطین را ترک کند.
Iran, Islamic Republic of
ریاض فرقی با اسرائیل ندارد
ریاض و اسرائیل یک هدف را دنبال می کنند.
ریاض، اسرائیل، هر دو سگ دست نشانده آمریکا در منطقه خاورمیانه هستند.
ریاض و اسرائیل و آمریکا همچنان حامی تروریسم هستند.
Iran, Islamic Republic of
تجمع اعتراضی به نتانیاهو بیرون دادگاه
همزمان با حضور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دادگاه قدس اشغالی، شمار زیادی از معترضان به وی، با تظاهرات بیرون دادگاه، خواستار استعفای او شدند.