کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی بهترین هتل‌ها در تور قشم

15 فروردين 1400 ساعت 8:30


یکی از جزیره‌های بزرگ و دوست داشتنی ایران که امکانات بسیار خوب و اقتصادی برای مسافران همراه با مکان‌های دیدنی کم‌تر دیده شده‌ای دارد، قشم است. این جزیره که بزرگ‌ترین جزیره در ایران محسوب می‌شود، با سه جزیره دیگر ایران و شهر ساحلی بندر عباس همسایه است و فاصله اندکی دارد. همین مساله باعث شده تا قشم به‌عنوان یکی از مقصدهای گردشگری بین مردم جایگاه خوبی داشته باشد.

طبیعتا جزیره‌های مسکونی در ایران به‌دلیل وجود مناطق خاص دیدنی هم که دارند، شهرهای توریستی می‌شوند و همین مساله باعث جذب سرمایه‌گذارها خواهد شد. در جزیره قشم وجود چنین مساله‌ای سبب ساخت شمار زیادی هتل، مراکز تجاری و گردشگری می‌شود که همواره در حال گسترش هستند. در ادامه با ما باشید تا در این مطلب با هتل‌های قشم آشنا شوید. هتل‌هایی که برای اغلب آن‌ها تور قشم در نظر گرفته شده و رزرو آن‌ها به‌صورت آنلاین نیز امکان‌پذیر است.

هتلهای قشم
اگر بخواهیم در یک دید کلی قشم و هتل‌هایی را که دارد بررسی کنیم، بهترین کلمه‌ای که به ذهنمان می‌رسد، اقتصادی است. شهر قشم مثل کیش امکانات بسیار زیادی دارد؛ اما برعکس این جزیره امکانات آن لوکس و گران‌قیمت نیستند. قیمت هتل‌ها و مراکز تفریحی در این جزیره کم‌تر است و از بازارهای آن همیشه به‌عنوان محلی برای خرید و فروش اجناس با قیمتی کم‌تر یاد می‌شود.

در این جزیره انواع هتل‌های دو تا پنج ستاره ساخته شده که انواع امکانات و گواهی‌نامه‌های بین المللی هم دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیش از پیش با هتل‌های قشم آشنا شوید.
 

هتل آتامان قشم
هتل آتامان هتلی چهار ستاره و بزرگ است که بین دیگر هتل‌های این جزیره نمره بسیار بالایی دارد. هتل آتامان در بلوار گلستان کیش واقع شده است. این هتل چهار ستاره با امکاناتی که دارد، می‌تواند محل مناسبی برای اسکان چند روزه شما باشد؛ زیرا در چهار طبقه هتل بهترین امکانات ممکن گنجاده شده که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

در این هتل اتاق‌های متنوع و زیادی قرار گرفته و می‌توانید اتاق مناسب خود را بیابید. اتاق‌های دو تا پنج نفره همراه با سوئیت‌های مختلف که استفاده از آن‌ها مخصوصا در ایام پیک سفر مثل نوروز و... نیازمند پیش رزرو است. خوشبختانه سیستم رزرو آنلاین در سایت‌های مختلف برای این هتل برقرار شده؛ اما بهترین سایتی که می‌توان برای رزرو معرفی کرد، علی بابا است.

همان‌طورکه گفته شد امکانات بسیار زیادی در این هتل قرار گرفته که در دو بخش امکانات عمومی (خدمات هتل) و امکانات اتاق‌ها تقسیم می‌شوند.

امکانات اتاق‌ها شامل سیستم‌های سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، صبحانه، پاور سوییچ، آباژور و... می‌شود. در هر هتلی طبیعتا این امکانات که گفته شد وجود دارد؛ اما نوع و کیفیت آن نیز بسیار مهم است. تقریبا در همه هتل‌ها سیستم‌های سرمایش دردسترس هستند؛ اما در یکسری از آن‌ها کولر گازی و در بعضی هم کولر آبی دراختیارتان قرار می‌گیرد.

هتل شمس قشم
یکی دیگر از هتل‌های قشم، هتل شمس است؛ هتل یزیبا و بزرگ که آن را درست روبروی دریا ساخته‌اند. این هتل دوست داشتنی و زیبا با سه ستاره کیفی یکی از هتل‌های عاشقانه قشم است. فضایی زیبا و نمای متفاوت از شهر و دود و دم می‌تواند حس متفاوتی در حال‌وهوای شما ایجاد کند. این هتل در خیابان فلسطین واقع شده و دسترسی بسیار خوبی به قلعه پرتغالی‌ها مرکز شهر و تعدادی از بازارهای قشم دارد. درصورتی که علاقه‌مند به اسکان در این هتل هستید، می‌توانید این هتل را برای تور قشم از تهران یا سایر شهرها در سایت علی بابا رزرو کنید.

هتل شمس در چهار طبقه و با 20 واحد اقامتی دو تا  نفره ساخته شده است. از جمله ویژگی‌های بارز هتل می‌توان به قیمت اندک و نمای رو به دریا اشاره کرد. این هتل امکانات و خدمات مناسب و البته اقتصادی هم دارد.

در همه اتاق‌های هتل روم سرویس، یخچال، بالکن، سیستم‌های گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه، میز، تخت خواب و... قرار گرفته است. به همین منوال و البته باکیفیت بیشتر خدماتی نیز برای مسافران هتل درنظر گرفته شده که می‌توان به پله‌های اضطراری، دستگاه‌های اداری، آسانسور، خدمات خانه داری و بیدار باش، کپسول آتش نشانی و... اشاره کرد.
 
نحوه سفر با تور قشم
سفر به جزیره قشم یکی از سفرهایی است که نیازمند مقدمه چینی و رفت و آمدهای زیاد نیست. به‌دلیل مسافرت‌های متعددی که به این شهر انجام می‌شود، هر چیزی که فکرش را بکنید، در مسیرهای منتهی به این شهر وجود دارد. بااین‌حال پیشنهاد ما به شما سفر با تورهای گردشگری به کیش است. تورهای هوایی به قشم همیشه یکی از به‌صرفه‌ترین سفرها را برای مسافران رقم می‌زنند.

شما می‌توانید انواع این تورها را با محل‌های اسکان متفاوت در سایت علی بابا بیابید. درصورتی‌که پیشنهاد یا انتقادی درباره سفر به قشم و هتل‌های آن دارید، با ما به‌اشتراک بگذارید تا دیگر کاربران نیز از آن‌ها استفاده کنند.


کد مطلب: 758940

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/758940/معرفی-بهترین-هتل-ها-تور-قشم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com