جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

کشف ۶تُن کله پاچه و جگر غیربهداشتی در تهران

يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۲۰
کد مطلب: 758925
بخشدار کهریزک از شش تن انواع فرآورده خام دامی شامل کله، پاچه، جگر، سیراب و شیردان در جنوب تهران خبر داد و گفت: در همین راستا سه سردخانه غیرمجاز پلمب شد.
کشف ۶تُن کله پاچه و جگر غیربهداشتی در تهران
به گزارش جهان نيوز، امین بابایی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در بخشداری کهریزک گفت: صبح امروز طی گشتی با حضور نماینده اداره بازرسی فرمانداری ری، بازرسی بخشداری کهریزک، کارشناسان و بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان ری، عوامل کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدلعظیم (ع) با همراهی دهیاری «گلحصار» و «عظیم آباد» تعداد سه سردخانه فاقد پروانه و سه مرکز پاک کنندگی و فرآوری آلایشات دامی خام در بخش کهریزک کشف و ضبط شد.

وی افزود: پس از ورود به این مکان‌ها، حدود شش تن انواع فرآورده خام دامی شامل کله، پاچه، جگر، سیراب و شیردان در سردخانه‌های مذکور کشف شدند.

بخشدار کهریزک گفت: پس از اخذ حکم قضائی این سردخانه‌ها پلمب و تمام محموله موجود در سردخانه‌ها توسط عوامل اجرایی ضبط شد و متخلفان برای سیر مراحل قضائی تحویل دادگستری شدند.

بابایی افزود: این سردخانه‌ها به صورت مخفی اقدام به فعالیت و توزیع فرآورده خام دامی ناسالم در سطح شهرستان ری کرده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
کسی هم مسموم شده و شکایت کرده؟؟؟