پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پیکان ترمز مجیدی و استقلال را کشید

شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب: 758915
تیم فوتبال استقلال که می‌توانست از تساوی پرسپولیس برابر پدیده بهترین استفاده را ببرد و به صدر جدول نزدیکتر شود، برابر پیکان متوقف شد تا فرهاد مجیدی پس از سه پیروزی به نخستین تساوی برسد.
پیکان ترمز مجیدی و استقلال را کشید
به گزارش جهان نيوز، آخرین دیدار از روز دوم هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه امروز شنبه بین تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا آبی پوشان فرصت نزدیکتر شدن به صدر جدول را از دست بدهند.

آبی‌ها که برای نزدیکتر شدن به صدر جدول نیاز به پیروزی در این دیدار داشتند از همان دقایق ابتدایی حملات روی دروازه پیکان را آغاز کردند و صاحب چند موقعیت خوب هم شدند اما نتوانستند در نیمه اول دروازه حریف را باز کنند.

یکی از دلایلی که استقلال نتوانست از معدود موقعیت‌هایش در نیمه اول به گل برسد بازی بسته و تدافعی تیم پیکان بود که چشم به ضد حملات داشت و در چند موقعیت هم می‌توانست تا آستانه بازی کردن دروازه استقلال پیش برود.

استقلال در دقایق پایانی نیمه اول فشارش بر روی دروازه پیکان را بیشتر کرد تا بتواند با پیروزی راهی رختکن شود اما بازیکنان پیکان توانستند به خوبی روزنه‌های نفوذ آبی‌ها به قلب دفاعی تیم شان را ببندند و با تساوی راهی رختکن شوند.

در شروع نیمه دوم فرهاد مجیدی دست به یک تعویض هجومی زد و مهدی قایدی را به جای متین زاده به زمین فرستاد و خیلی زود تیمش می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما شیخ دیاباته در دقیقه ۴۷ موقعیت تک به تک را از دست داد و دروازه بان پیکان توپ او را به کرنر فرستاد.

استقلال که برای رسیدن به گل بی تابی می‌کرد تا دقیقه ۸۰ از راه‌های مختلف تلاش کرد خودش را به دروازه حریف نزدیک کند اما تلاش مضاعف مدافعان حریف این اجازه را به شاگردان فرهاد مجیدی نداد تا به گل برسند.

آرمان رمضانی بازیکن نیم فصل اول پرسپولیس که به استقلال پیوسته است در دقیقه ۸۲ به جای شیخ دیاباته وارد زمین شد تا نخستین بازی خود را با پیراهن این تیم انجام دهد.

کادر فنی پیکان در ثانیه‌های پایانی تمام تدابیرش را به کار گرفت تا نتیجه تساوی را حفظ کند. در مقابل استقلال هم تلاش زیادی کرد تا فرصت طلایی نزدیک شدن به صدر را از دست ندهد و از تساوی پرسپولیس نهایت استفاده را ببرد اما این دیدار در پایان با تساوی به پایان رسید تا استقلال ۳۴ امتیازی شود و در رده سوم باقی بماند. پیکان هم ۲۵ امتیازی شد و در رده نهم ایستاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *