کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارزش سهام عدالت و دارایکم امروز چقدر شد؟

نبض بورس , 14 فروردين 1400 ساعت 15:24

در جریان معاملات بازار سهام امروز شنبه ۱۴ فروردین ماه، ارزش سهام عدالت قابل فروش با ۱.۱ درصد افت به ۸ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۵۵۶ تومان کاهش یافت.


به گزارش جهان نیوز، امروز بازار سرمایه با روند نزولی کار خود را در دومین هفته کاری سال ۱۴۰۰ آغاز کرد و شاهد روند نزولی شاخص کل و تشکیل صف‌های فروش در طول معاملات بودیم به طوریکه در پایان شاخص کل بورس تهران قرمزپوش شد و ریزش ۱۱ هزار و ۶۴۸ واحدی داشت و به محدوده یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۸۷۴ واحد رسید و شاخص کل ۰.۹۰ و شاخص هم‌وزن ۰.۳۵ عقب‌نشینی کردند.

بیشترین اثرگذاری در شاخص کل، به نماد‌های «فولاد»، «فملی»، «شستا» و «فارس»، با تأثیرگذاری منفی اختصاص داشت.

بیشتر نماد‌های شاخص‌ساز در معاملات امروز بازار سهام رشد منفی داشتند و در همین راستا ارزش سهام عدالت کاهشی بود.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۸ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۵۵۶ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۱.۱ درصد معادل ۱۰۲ هزار و ۶۰ تومان کاهش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۳۳۳ تومان رسیده است.

 
 


ارزش دارایکم چقدر شد؟
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۷۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۵۴۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۵۰۷ تومان معامله شد.



کد مطلب: 758895

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/758895/ارزش-سهام-عدالت-دارایکم-امروز-چقدر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com