پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۵

نخستین گزارش حقوقی «هیروشیمای یمن»

پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب: 758754
جنبش انصارالله یمن نخستین گزارش حقوقی با عنوان «هیروشیمای یمن» درباره مستندسازی جنایات وحشیانه ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در قبال غیرنظامیان در یمن را منتشر کرد.
نخستین گزارش حقوقی «هیروشیمای یمن»
به گزارش جهان نيوز، دایره حقوقی دفتر سیاسی انصارالله یمن نخستین گزارش حقوقی مستندسازی جنایات وحشیانه ائتلاف متجاوز سعودی در حق ملت یمن با عنوان «هیروشیمای یمن» را منتشر کرد.

«عبدالوهاب المحبشی» رئیس دایره حقوقی دفتر سیاسی انصارالله در سخنانی گفت که این گزارش ابزاری را که متجاوزان سعی داشتند به آن تکیه کرده و افکار عمومی داخلی و جهانی در قبال اقدامات خود در یمن را منحرف نمایند، برملا کرد.

وی همچنین افزود که این گزارش از تمام دستاویزهای آمریکا در قبال جنایاتی که در حق ملت یمن مرتکب می‌شود، پرده برداشت.

از سوی دیگر، «احمد ابوحمراء» مسئول مرکز رصد و اسناد دایره حقوقی انصارالله اعلام کرد که این گزارش به ۴ هزار و ۱۳۳ جنایت و زمان و مکان آن اشاره کرده است.

ابوحمراء افزود که بیش از ۵۶۶ جنایت در این گزارش به عنوان مهمترین نمونه‌هایی که توسط کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی در حق ملت یمن مرتکب گردیده، ذکر شده است.

وی همچنین تاکید کرد که این گزارش ده‌ها نمونه از جنایات ارتکابی در حق اسرا و بازداشت شدگان در زندان‌های ائتلاف متجاوز و مزدورانش را رصد کرده است.

به گفته ابوحمراء، این گزارش تنها بخش کوچکی از جنایات ارتکابی در یمن است و گزارش‌های دیگری وجود دارد که دیگر جنایات خونین را شامل می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سعودی تابع واشنگتن است/ نقش مثلث آمریکا، انگلیس و اسرائیل در یمن
مثلث آمریکا، انگلیس و اسرائیل عامل اصلی آغاز تجاوز سعودی- اماراتی به یمن است.
Iran, Islamic Republic of
آیا هدف قرار دادن مدارس، دانشگاه‌ها و دانش آموزان برای تحقق اهداف مشروع صورت گرفته است؟ بدیهی است که هدف اصلی سعودی‌ها از این اقدامات به تعطیلی کشاندن حوزه آموزشی در کشور یمن بوده است. رهبر جنبش أنصارالله یمن افزود: هیچ چیزی نمی‌تواند بمباران مستقیم صدها بیمارستان و مرکز درمانی را که هیچ ارتباطی با پایگاه‌های نظامی ندارند، توجیه کند. طبیعی است که این اقدام متجاوزان، در زمره جنایت‌های آنها قرار می‌گیرد.
Iran, Islamic Republic of
امسال نه چند سال پیش به یتیم خانه هم حمله کردن و حتی به سالن عزاداری مرده که از اون سالن عزا که مردم توش سوختن به هولوکاست یمن یاد میکنن
Iran, Islamic Republic of
کسانی که مراکز غیرنظامی را بمباران می‌کنند آیا به دنبال خدمت به مردم یمن هستند؟ کسانی که از بمباران گسترده و مستقیم مراکز غیرنظامی متضرر شدند، مردم یمن بودند.
Iran, Islamic Republic of
پایگاه هوایی سعودی‌ها در خمیس مشیط هدف حمله پهپادی قرار گرفت