جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

۴ راه آسان برای کم کردن وزن بدون رفتن به باشگاه

يکشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب: 758607
اگر می‌خواهید به تناسب اندام برسید، ولی وقت باشگاه رفتن ندارید، در این مطلب چند پیشنهاد برای کم کردن وزن بدون نیاز به باشگاه رفتن آمده که در ادامه می‌خوانید.
۴ راه آسان برای کم کردن وزن
به گزارش جهان نيوز، شما هم از آن دسته خانم‌هایی هستید که سالیانه برای رفتن به باشگاه هزینه زیادی می‌کنید، اما باز هم وزن کم نمی‌کنید؟ یا شاید از آن دسته خانم‌های شاغلی باشید که وقت رفتن به باشگاه را ندارید، اما دل‌تان می‌خواهد وزن کم کنید و به تناسب اندام خود برسید. خراسان در مطلبی چند پیشنهاد برای کم کردن وزن بدون نیاز به باشگاه رفتن داده است که در ادامه می‌خوانید.

فعال باشید
شاید در بین دوستان خود افرادی را بشناسید که سال‌های سال اندام متناسب دارند و سایز آن‌ها تکان نمی‌خورد. باید بگویم، معمولا کسانی که فعال هستند این‌گونه‌اند. برای این‌که آدم فعالی باشید لازم نیست کار خاصی انجام دهید. می‌توانید به جای آسانسور از پله‌ها استفاده کنید، خودروی خود را کمی دورتر از محل کار خود پارک کنید و مسیری را در روز پیاده بروید و بیشتر از دو ساعت یک‌جا ثابت نباشید و اگر کارتان طوری است که باید مدت طولانی پشت میز بنشینید حتما در فواصل یک ساعته برخیزید و حرکات کششی انجام دهید و کمی راه بروید.

ورزش در خانه
حوصله و شرایط رفتن به باشگاه را ندارید؟ پس در خانه ورزش کنید. برای ورزش در خانه احتیاج به وسیله خاصی ندارید. می‌توانید فیلم‌های آموزشی ورزش در خانه را از اینترنت دانلود کنید و از همین امروز و با روزی نیم ساعت، ورزش کردن را شروع کنید و کم‌کم زمان فعالیت خود را افزایش دهید.

غذای خود را ببینید
ما معمولا به آن‌چه می‌خوریم توجهی نداریم و وقتی گرسنه می‌شویم برای سیر شدن خود فقط آن چیزی را که دم دستمان باشد می‌خوریم. از این به بعد هر زمان گرسنه شدید به مدت چند ثانیه به خوراکی که می‌خواهید بخورید نگاه کنید و مواد تشکیل‌دهنده آن را در ذهن خود بررسی کنید و ببینید آیا واقعا این غذا برای بدن شما مضر است یا مفید؟ و بعد تصمیم به خوردن بگیرید.

خوب بخوابید
شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما خواب خوب و کافی به لاغر شدن شما کمک می‌کند. شما باید در شبانه‌روز بین ۷-۸ ساعت بخوابید تا استرس و اضطراب از شما دور شود و از پرخوری‌های عصبی در امان بمانید.
مرجع : همشهری آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *