شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
آب و هوای نوروزی/ هفتم فروردین

بارش باران و وزش باد شدید در دامنه‌های جنوبی البرز

شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 758524
امروز برای نوار شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوا امروز ۷ فروردین
به گزارش جهان نيوز، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز برای نوار شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود. شدت بارش در شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی،گلستان و پاره‌ای از مناطق شمال غرب خواهد بود.

یکشنبه بارش در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

دوشنبه برای شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور آسمان صاف و آرام است.

روز سه شنبه برای اغلب مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی می‌شود.

طی روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب و سواحل دریای خزر و یکشنبه در شمال شرق، شرق و دامنه‌های جنوبی البرز کاهش محسوس دما بین 7 تا 12 درجه پیش بینی می‌شود.

گفتنی است، طی روزهای شنبه و یکشنبه در برخی نقاط شرق، جنوب شرق و مرکز کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد سبب ایجاد گرد و خاک نیز خواهد شد.

یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج و طوفانی است.

روز چهارشنبه برای مناطقی از غرب، شمال غرب و دامنه های البرز مرکزی بارش پیش بینی می‌شود.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *