پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۷

اعلام زمان صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان

شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 758519
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین خبر داد و گفت: افزایش سنواتی و مرحله دوم همسان‌سازی در احکام جدید لحاظ خواهد شد.
اعلام زمان صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان
به گزارش جهان نيوز، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، با اشاره به اجرای طرح حذف دفترچه تأمین اجتماعی در مراکز درمانی و بیمارستانی اظهار کرد: این طرح از اواخر سال گذشته اجرا شد و در سال جاری ادامه خواهد داشت و سازمان تأمین اجتماعی به دنبال ارائه خدمات به‌موقع به بیمه‌شدگان است.

وی همچنین درباره افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری گفت: در روزهای پایانی سال گذشته مرحله دوم مناسب‌سازی آغاز شد و به صورت علی‌الحساب مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته واریز شد و در فروردین ماه حقوق بازنشستگان با افزایش سنواتی و اعمال ماده ۹۶ و مرحله دوم همسان‌سازی پرداخت خواهد شد.

سالاری ادامه داد: بر همین اساس، احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین صادر و افزایش سنواتی و مرحله دوم همسان‌سازی در احکام جدید لحاظ خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین درباره راه‌اندازی مراکز درمانی  جدید ملکی سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: یک طرح سطح‌بندی در سازمان تأمین اجتماعی تعریف شده است که براساس آن متناسب با جمعیت، خدمات متفاوتی به بیمه‌شدگان ارائه شود و مبنای آن شاخص‌های وزارت بهداشت است و در منطقه‌ای که با کمبود تخت بیمارستانی روبه‌رو باشیم سازمان تأمین اجتماعی ورود پیدا می‌کند.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حداقل حقوق کارگران بعد از گذشته 8 سال به 4 میلیون می رسد؟
Iran, Islamic Republic of
دولت در حمایت از کارگران حرفی برای گفتن ندارد/.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
بعد از گذشته 7 سال 10 ماه آغاز پرداخت مابه‌التفاوت مرحله دوم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان .
Iran, Islamic Republic of
پیرو جلسه روز گذشته با شریعتمداری وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی، سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و مدیرعامل بانک رفاه کارگران؛ از امروز صبح مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به عنوان علی‌الحساب به حساب مستمری بگیران واریز گردید.
و این در حالی است که برای بنده با سابقه بیمه 32 سال 7 ماه مبلغ 390 هزار تومان واریز شده است چرا؟
United Kingdom
دوصدگفته چون نیم کردارنیست.
.
Iran, Islamic Republic of
....