پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۴

پرداخت ۳۴۰ میلیون تومان وام به فرهنگیان در سال جدید

شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۳۴
کد مطلب: 758513
گودرز کریمی‌فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش از پرداخت سه وام به فرهنگیان درسال جدید که در مجموع ۳۴۰ میلیون تومان خواهد بود، خبر داد.
پرداخت ۳۴۰ میلیون تومان وام به فرهنگیان
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیانی وزارت آموزش و پرورش گفت: به فرهنگیان وام فوری تا سقف ۸۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

او از پرداخت هزار میلیارد تومان تسهیلات به فرهنگیان در سال جدید خبر داد و افزود: این وام‌ها بدون سپرده و وثیقه ملکی به فرهنگیان پرداخت می‌شود. فرهنگیان می‌توانند از دو وام ۲۰۰ میلیون تومانی کمک خرید مسکن و ۶۰ میلیون تومانی خرید کالا در سال جدید استفاده کنند.

کریمی فر تاکید کرد: فرهنگیان زن سرپرست خانوار، زوج‌های فرهنگی و فرهنگیان بالای ۲۰ سال سابقه و بازنشستگان در اولویت پرداخت این وام‌ها قرار دارند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به واگذاری مسکن ملی به فرهنگیان گفت: ۷۷۰ هزار واحد مسکونی مسکن ملی ویژه فرهنگیان، ۴۳ هزار و ۷۷۵ واحد مسکونی در ۲۵۱ شهر اختصاص یافته است که ۲۲ هزار فرهنگی در حال افتتاح حساب و واریز وجه و تکمیل موجودی خود هستند.

کریمی فر تاکید کرد: مساحت این واحد‌ها بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ متر مربع است و فرهنگیان با دریافت این وام‌ها می‌توانند آورده اولیه خود را برای واریز تامین کنند.

او به اجرای بیمه تکمیلی فرهنگیان اشاره کرد و افزود: پرداخت هزینه‌های درمانی دارای بیمه تکمیلی به روز شده است و پرداخت هیچ هزینه‌ای به آینده موکول نخواهد شد.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش همچنین گفت: امسال برای حمایت و صیانت از سلامت فرهنگیان در هیچ مدرسه و ستاد اسکان مسافر نوروزی پذیرش نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نرخ بهره وام چند درصد است؟ نکنه 21 می باشد
United Kingdom
دادن وام هایی با نرخ بهره ۱۸ درصد و ۲۰ درصد، دیگر این همه نیاز به جار و جنجال ندارد!!
Iran, Islamic Republic of
قسط ماهانه چقدر است ؟
Romania
....