جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۳

مردم از «روناک» چه می‌پرسند؟

پنجشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 758417
صهبا شرافتی نقش روناک خواهرزاده «نوری» را در سریال «نون.خ» بازی می‌کند که این اولین حضور حرفه‌ای او در مقابل دوربین محسوب می‌شود.
مردم از «روناک» چه می‌پرسند؟
به گزارش جهان نيوز ، صهبا شرافتی در سریال «نون.خ» که نقش روناک دختری مقتدر و جدی را ایفا می‌کند درباره فصل سوم این سریال که این شب‌ها در حال پخش است به مهر بیان کرد: امیدوارم من به شخصه کارم را در فصل سوم سریال خوب انجام داده باشم و این مجموعه به دل بیننده‌ها بنشیند.

این بازیگر دهه هفتادی که نقش‌آفرینی‌اش در فصل دوم سریال «نون.خ» مورد توجه قرار گرفت درباره اینکه پیش از این تجربه بازیگری داشته است یا خیر، گفت: پیش از این به شکل جدی بازی نکرده بودم تا حدودی تجربه تئاتر داشتم ولی سریال «نون.خ» اولین کار حرفه‌ای و تصویری من بود.

وی درباره واکنش‌ها نسبت به حضورش در این سریال بیان کرد: بازخوردها بعد از فصل دوم خیلی عالی بود، مردم خیلی محبت داشتند و همه مرا حتی از زیر ماسک هم می‌شناختند. برایم هم جالب بود که یک سوال همیشگی از من می‌پرسیدند و آن، این بود که در واقعیت همین قدر خشمگین هستم یا نه!؟ و من باید به همه توضیح می‌دادم که واقعیت با آنچه در سریال نمایش داده می‌شود فرق دارد.

شرافتی با اشاره به دیگر پرسش‌های مردم عنوان کرد: مرا که می‌بینند از اینکه چطور بازیگر شدم و یا از سختی حفظ کردن دیالوگ‌ها می‌پرسند و یا دوست دارند بدانند کار در صحنه سریال چگونه بوده است.

بازیگر «نون.خ» درباره چالش‌های خود در این سریال نیز عنوان کرد: کار با یک گروه حرفه‌ای هم سخت و هم خیلی شیرین بود. اینکه دائم این جدیت را نگه دارم برایم سخت بود. خودم هم تا حدی جدی هستم ولی اینکه این جدیت و عصبانیتی را که از من می‌خواستند باید حفظ می‌کردم سخت‌تر بود.

وی همچنین به استرس‌ها از بازی در مقابل هنرمندان حرفه‌ای اشاره و بیان کرد: کار در مقابل بازیگرانی مثل سعید آقاخانی، سیروس میمنت، شقایق دهقان و… خیلی سخت بود و من دائم نگران بودم که کمبودی این میان نداشته باشم. البته که حتماً کمبودهایی دارم ولی خود بازیگران خیلی کمک می‌کردند.

شرافتی در پایان درباره اینکه بازخوردهای «نون.خ» چقدر باعث شده است این کار را ادامه دهد بیان کرد: من هدفم این است که این حرفه را ادامه دهم و حتی دوست دارم ژانرهای دیگری را هم تجربه کنم. بعد از فصل دوم این سریال کارهای دیگری هم به من پیشنهاد که یکی از آنها هم کمدی بود و برخی را نتوانستم قبول کنم.

سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی این شب‌ها از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Bulgaria
بازیش خوبه
ناشناس
United Arab Emirates
خوب😑😒
Iran, Islamic Republic of
سریال نون خ علاوه براینکه مسائل اجتماعی وسیاسی روز روبه خوبی بیان میکنه ازتکه کلامهای مناسبی مثل یاذالجلال و والاکرام،یاایزدمنان استفاده میکنه