شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا مطرح كرد:

«شاهين» براساس سيستم كيفی منحصر به فرد توليد شده است/ در بهار ۱۴۰۰ «آريا» توليد و «اطلس» رونمایی می‌شود/ تولید خودرو ارزان قیمت به صورت مشترک در حال انجام است

چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 757945
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: خودرو شاهین محصول جدیدی است که با برند سایپا توليد و عرضه شده و تمامی مراحل طراحی و تولید آن توسط متخصصان داخلی صورت پذیرفته است.
«شاهين» براساس سيستم كيفی منحصر به فرد توليد شده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از سايپانيوز، سيدجواد سليماني در حاشیه آیین رسمی تحویل نخستین خودرو شاهین به مشتریان در جمع خبرنگاران گفت: این خودرو بر روی پلتفرم SP100  سايپا طراحی شده و به صورت کامل با تكيه به توانمندي داخلي ساخته شده است.
 
وی افزود: سیستم کیفی این خودرو، یک سیستم منحصر به فرد بوده که برای اولین بار در سطح کشور و در سایپا طراحی، پیاده‌سازی و اجرا شده است.

سلیمانی در خصوص داخلی سازی خودرو شاهین گفت: حدود ۹۲ درصد قطعات این خودرو ساخت داخل است و حدود ۸ درصد از قطعات آن را فعلاً از خارج از کشور تامین می‌کنیم ولی برنامه‌ریزی شده که در سال آتی تمامی قطعات داخلی سازی شده و خودرویی با قطعات کاملا داخلی تولید شود.

وی با اشاره به رونمایی خودروی جدید آریا نيز گفت: محصول دیگر پلتفرم SP100 با نام تجاري «آریا» در چند ماه گذشته رونمایی شده و در حال انجام برنامه های پيش تولید آن هستیم، علاوه بر این محصول دیگر گروه سایپا با نام «اطلس» هم در ابتدای سال آینده رونمایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم محصولاتی که در «سایپاي نوين» تولید می شود مورد استقبال و رضایت مردم و مشتریان قرار بگیرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به خروج پراید از سبد محصولات این گروه خودروسازي در ابتدای تابستان امسال گفت: برنامه‌های جایگزین برای تولید محصول اقتصادی و ارزان قیمت از سوی وزارت صمت برنامه ریزی شده که به صورت مشترک با ایران‌خودرو در حال انجام است و بر این اساس پلتفرم مشترکی طراحی خواهد شد که محصول آن بتواند با کیفیت مناسب و قیمت ارزان در اختیار مردم عزیز قرار گیرد.
برچسب ها: رپورتاژ سایپا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *